Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

veselá deuchařská spolecnost. s.r.o.

11. 12. 2001
5
0
1145
Autor
blackbone

jesitnice nepovedena! hlasilo radio.
vytriskali z toho hudbu. osazenstvo klastera myslelo na venusiny bradavky.
Plan: vydat dusi zpet k maloobchodnimu prodeji.
Afanasjef si mnul klouby "literatura!"
Sned mu oponoval "spis prirodniny.... nekde mezi neonkama a papouskem"
"Panove, rozhodl jsem se trvat na tom abychom dusi prodavali ve stejne vitrine jako vichrici" ozval se z kouta Kozoroh Tvaruzek.
Rozproudila se vzrusena politicka debata.
OTa Pudelko se otocil k panu Sluneti " Mimochodem pane Slune, podarilo se mi zjistit, kdo je vaS matka."
Ale Slune se spis dal venoval Verunce. " Pri vsi ucte,nemuze mne to zajimat, Pane" s hlavou otocenou k divce " Moje detstvi bylo prilis divoke, na to abych se staral o rodice."
Pudelko se nechtel nechat odbyt " Ale Mohl bych treba namitnout ze to byla kurva. NEbo treba ---Dobra kurva---...."
Pan Slune uz nevnimal vyklady detektiva a nezne se sapal po Verunce, nacez ona namitala ze muze nepotrebuje.
"V sexu dochazi k par zasadnim omylum. Rozpolozeni cloveka neni vzdy uspokojujici, polstare jsou prilis rohate. I kdyz svleknuti samo o sobe je eroticke..." Verunka mrkala ocima co nejrychleji.
"vzdyt je vam trinact let" septal Slune. Slunce stalo vysoko.

Somalec
12. 08. 2002
Dát tip
kua ty ses novej corso

DISPARITY
23. 12. 2001
Dát tip
to Lothar: Yééé. Ty máš značkové trenýrky se světelkujícím potiskem? Kdes je sehnal? Jo a kté apatii - aj po 288 stranách by nejspíše nedošlo k apatii, jako spíš k schizofrenii, či akutnímu záchvatu zuřivosti ( podle osoby ).

jorel
20. 12. 2001
Dát tip
bože, jaká krása. umět takhle psát, hned bych byl o kus dál. tip

Lothar
13. 12. 2001
Dát tip
Já bych nepřidal tři sta stran, ale dvě stě osmdesát osm, to proto, aby nedošlo k zahlcení čtenáře a jeho následovné apatii, a vydal bych to v nákladu rozhodně větším než deset kusů, a hlavně ve formátu aspoň A3, proč, to nevím. Samosebou bych si taky objednal jeden či více kousků, byl by to lepší dárek pod stromeček než značkové trenýrky se světélkujícím potiskem.

Lothar
12. 12. 2001
Dát tip
Mě to nezklidňuje, ale neuklidňuje

Mě to zklidňuje, ale neuklidňuje

"V sexu dochazi k par zasadnim omylum. Rozpolozeni cloveka neni vzdy uspokojujici, polstare jsou prilis rohate." - pokládám za geniální ***

DISPARITY
12. 12. 2001
Dát tip
Mě to nezklidňuje, ale ukojuje. Je to ujeté, víceméně bez pointy a je to super. Tip. Doporučuji dopsat dalších třista stran ve stejném duchu a vydat vlastním nákladem deseti kusů. Určitě si jeden objednám.

Hm, hm.. dílo je pozoruhodné... a ještě pozoruhodnější je, že "Autor u tohoto díla nestojí o hlubší kritiku Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku". Sheezofrený?:-) Ale jen kapku, jsem tu vozem!

clovrdik
11. 12. 2001
Dát tip
zvláštní, to si budu muset nějak pobrat :-)

Wopi
11. 12. 2001
Dát tip
Když je schizoidní dílo, proč ne i žádost o kritiku, ne? Je to HODNĚ zvláštní, má to atmosféru a zneklidňuje mě to. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru