Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stroj času

03. 06. 2011
3
3
1248

Nechtěli by jste vrátit čas?
Jen ta představa, že se dokážete vrátit o hodinu, rok, 15 let …
Vrátit čas a prožít něco znovu nebo udělat něco co jste udělat měli, ale neudělali …

Chtěla bych se vrátit do České skalice k babičce … Ještě jednou se projít po domě.
Naposledy si jako dítě skočit do sena a pomazlit se Šmoulou …
Zaplavat si na Broďáku a se sestrou chytat žabky …

Nebo se vrátit na učňák a jet znovu na ten dokonalej lyžák …
Ještě jednou si povídat s Tomem … Jen jednou, smát se s ním, zajezdit si společně na prkně, dát si spolu pivo a večer koukat na hvězdy … Vážit si toho, protože o pět let později si spolu pivo nikdy nedáme …

Být na dovolené v Chorvatsku a pomilovat se s první láskou, která potom na věky zmizí …

Zareagovat jinak na partnerovu zlou povahu, sbalit si věci a jít, protože o dva roky později nebudu schopná od něj odejít …

Jet s babičkou do nemocnice a postarat se o to aby tam zůstala, aby nikam nešla, aby jí pomohli!
Aby o půl roku později žila …

Udělat maturitu na poprvé, aby rodiče opět nebyly zklamaní, že jsem něco zase zvorala …

. . . Změnit svět . . .





3 názory

Zajin
26. 12. 2012
Dát tip

čas stroje běží....


Myna
11. 06. 2011
Dát tip
Taky bych chtěla mít stroj času... ♥ Tohle asi málokdo pochopí, mě to berez asrdce, sestřičko... ♥

Myna
11. 06. 2011
Dát tip
Taky bych chtěla mít stroj času... ♥ Tohle asi málokdo pochopí, mě to berez asrdce, sestřičko... ♥

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru