Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

albínský prášek k propírce duše

12. 12. 2001
5
0
1123
Autor
blackbone

"Už jste to slyšel? Černoch a Běloch včera v noci na pláži objevili Tužku. Nosí ji teď pořád sebou a věří, že ta tužka napíše jejich život."

"Neskutečně ohleduplné.HA!" radoval se Cirkus.

 Afanasjef se přestal píchat kružitkem do ruky. " Myslím že ještě nenašli ten správný papír, na který by byl sepsán jejich život."

Cirkus se nervozně vrtěl na otáčecí židli. "Raději pojďte navštívit Kozoroha Tvarůžka, pořádá dnes u sebe na podlaze velký šachový mejdan."

"Cestou vyzvedneme P.Prstoklada a Nějaký Kokain."

"Bezevšeho" souhlasil s radostí po zmínce o Kokainu Cirkus.

Vzali kabáty a vyšli do noci. Noc je nechala projít a oni zahli za roh kousek od domu Kozoroha Tvarůžka.

"K Duši je potřeba Nějaký Kokain. Láska to způsobila. Myslím, že nám to vyjde Cirkuse."

"Slyšel jsem že na náš maloobchodní prodej duše bude spáchan atentát." prohodil na přivítanou Kozoroh Tvarůžek.

"Ano dekadentní živly a roztančené Tanečnice skupují Všechen Kokain ve městě. A my  k duši musíme prodávat Nějaký Kokain, jinak neuspějeme." Afansjef byl rozmrzelý. Co když lidé nebudou kupovat duše.

Po podlaze byly Rozprostřeny šachovnice a Malé Hromádky Kokainu.


DISPARITY
23. 12. 2001
Dát tip
Proč zase fejeton? Proč zase jen pár řádků ( uznávám nicméně, že i po nich asi trochu zkvasí mozek )? Proč zme tady? Odkud zme přišli? Kam jdeme? A proč se ty malé lucerničky tak kymácejí?

bobotic
20. 12. 2001
Dát tip
jo kupovat duše v tescu to chce pořádnou šlehu

MM
17. 12. 2001
Dát tip
bingo!!! naprosto mě to dostalo a to vlastně ani nevím proč ;) *!* (se skromným avízem podobně postiženým)

Bacil
17. 12. 2001
Dát tip
Není to reportáž ze čtvrtka? ;-))) Jinak - souhlas s MM.

mike
17. 12. 2001
Dát tip
Adame promiň, já nechápu vůbec nic, asi jsem pěkně natvrdlej. Fakt těžko říct, leda, kdybys mi to vysvětlil - sejdem se ještě před Vánocema ?

Lothar
13. 12. 2001
Dát tip
Hloubka tohoto díla je skoro obyčejnými smysly nepostižitelná, je třeba postavit se k němu bokem, nahlédnout pravým okem, přetočit se, nahlédnout levým okem, a hlavně si nasadit pořádné brýle, které by zvětšovaly písmena a byly schopné z nich nadělat fosforeskující zviřátka. Pak třeba se smysl zjeví.

Wopi
13. 12. 2001
Dát tip
jo, já se taky zjevim :-/

Trochu mi uniká smysl tvého "fejetonu".

Azrael
12. 12. 2001
Dát tip
Dobrý psycho, co kouříš?:-)

Wopi
12. 12. 2001
Dát tip
nestojí stojí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru