Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anjeli v satanovom háreme

19. 06. 2011
1
3
704
Autor
PadlyAnjel

e to trochu zvlastne dielo, ale je to nieco co som potrebovala zo seba uz dlhsiu dobu dostat :) – a nebojte nie som nijaka uchylacka, vsetko v tom pribehu je obrazne a symbolicke.

Boli sme nádherná dvojica. Spájali sme v sebe všetko zakázané a neľudské. Náš tanec bol oslavou zrodenia a zároveň poslednou rozlúčkou. Farby sa zlievali, veci okolo nás strácali tvar. Bola som len ja a ona. Jej pokožka mala sivastý nádych. Jej nahá pleť bola jemná a nádherne chladila. Naše pohyby nemali zmysel, boli len výsledkom divokosti, ktorá sa v každom z nás skrýva. Snažila som sa to zviera zo mňa dostať

           Pozrela som sa do jej meravých očí. Akoby chceli niečo povedať, ale ja som im nerozumela. Bola som ovládaná zápachom z jej rozkladajúceho sa mäsa a tiež prúdom divokosti, ktorá zo mňa unikala.       

              Mala rozcuchané blond vlasy, ktoré vám aj napriek tomu vnucovali pocit, že kedysi musela byť anjel. Teraz však skôr vyzerala ako anjel v satanovom háreme. Špirála bola roztečená, akoby sa ju  slzy pokúšali zmyť, ale nestihli to. Ústa pootvorené akoby očakávali bozk. Bola proste nádherne mŕtva a to, čo sa z nej stalo, patrilo mne. Len mne. Nevnímala som nič len seba a ju.

Odrazu som zakopla o nehybné telíčko dieťaťa. Rovnováha nachvíľu odišla jej vôňa si ma podmanila a moja tvár sa dotkla tej jej. Naše pery sa spojili a ja som si uvedomila, že jazykom preskúmavam jej vnútro úst a perami a zubami hryziem jej pery, akoby som chcela všetku tú jej dokonalosť a chladnosť ochutnať naraz. Nedokázala by som sa s nikým deliť. Hlava jej odkväcla dozadu a z úst jej začala  vytekať čierna tekutina.

Zastavila som sa. Ale všetko okolo sa krútilo naďalej akoby to nevedelo pochopiť, že som sa rozhodla inak. Rukami som jej podoprela hlavu a začala som jej vtláčať bozky na krk. Moje vzrušenie sa stupňovalo a signalizovali o aj postavené bradavky a vlhko, spojené s teplom, ktoré sa mi prelievalo v tele. Jemne som postupovala po jej mŕtvom tele a jazýčkom okúsila jej bradavky. Boli studené. Potom som išla nižšie a nižšie. Dobýjala som ju prstami a jazykom znova a znova. Nevedela som sa nasýtiť. Oči mi horeli a telo zaplavovala vlna doteraz nepoznanej rozkoše. Tekutina, čo jej vytekala z úst sa dostala až na jej prsia. Každú kvapku som si vychutnala akoby to bola posledná vec na svete. Potom prišli na rad jej ústa. Prisunula som si ju bližšie, posadila som ju, obopla nohami  a môj jazyk si bral z úst tú čiernu tekutinu. Telo mi horelo. Tiekla som a šťava si razila cestičku po mojich stehnách, ktoré sa potom lepili. Pomaly sa môj prejav maximálneho vzrušenia dostal aj na jej dlhé nohy. Jej krv sa vo mne búrila a provokovala k nepredvídateľným činom. Odrazu sa 28 dňový cyklus svojvoľne zmenil a vlhkosť spôsobená rozkošou  sa miešala s krvou, ktorá sa v čoraz väčších potôčikoch stekala po stehnách a a farbila aj moju spoločníčku. Moju milenku. Keď jazyk nenašiel viac krvi v jej ústach, rozhodol sa preskúmať, celú jej tvár. Zlízavala  som jej zaschnuté slzy, miešané s maskarou. Chcela som však viac. Položila som ju na zem, obkročila ju tak, aby sa každý kúsok môjho tela dotýkal toho jej. Jazykom som jej prešla po očných zreničkách. Neuveriteľný pocit. Rukami som sa snažila dokonale spoznať všetky jej krivky. Pomaly tuhla a bolo to čoraz ťažšie.

Odrazu sa odkiaľsi prihnal vietor a prinútil svet okolo nás aby zastal. Odrazu som sa cítila sama a zahanbená. Oslepilo ma svetlo. Namiesto mojej spoločníčky tam bola iná žena. Asi väčšina z vás by ju opísalo ako nádhernú bytosť. Cítila som sa podvedená a úplne nahá. On sa len smial. Potom sa postavil a zatlieskal.


3 názory

PadlyAnjel
19. 06. 2011
Dát tip
ďakujem :)... vieš, nikdy nevieš kto si to zrovna prečíta a naša krajina je ešte stále veľmi konzervatívna. (neberiem ideály :) len sa snažím ukázať veci bez prikrášlenia avšak nastavujem zrkadlo, ktoré ukazuje veci skôr z tej horšej stránky :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru