Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*********!!!

23. 12. 1999
3
0
3042
Autor
Merle

Držím návaznost a plním neslíbený závazek.
Jestli vás to udiví, divte se. Jestli vás to rozčaruje, čarujte dál.
Veškeré názory, rozbory, obzory a kritiky (i krytyky) vítány!

Stoupá křivka Hrubé Domácí Práce Rétorické kořeny už tlejí Mezi bezy zableskne se krátce Tobě Tebe sadisticky přeji Samospasitelně zpívá den V levné náruči Reprisalu Chřtánem vzlíná vyprázdněný sten Šalebně duní doly žalu Slyším jekot zahalených serenád Harmonicky vyznít v kakofónii Jsou prázdné sloky jejích vnad Vždyť netřeba světel v Néónii Vyčpělé věty plné Snad... Ze slabostí silných mrtví nyjí
Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
ou,a pak kdo tu hýří cizími výrazy ... 8c) m.

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: nyjí existuje (oficiálně nevím, jen od Břízy), ale tak jak jsem to původně myslel, mělo být tyjí... reprisal je odplata nebo pomsta

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*********!!! : "Rétorické kořeny už tlejí", "Samospasitelně zpívá den", úplně jiný Merlík, takového Tě moc lidí nezná... dávám si ji do mých nejoblíbenějších... forma sonetu mi tady přijde víc než (krásně) záhadná ... ale zapadá se vším nějak nepochopitelně (nad)přirozeně ... kdybych měl možnost dát Ti jen jeden jedinej tip, tak za celou řadu děl, který jsem od Tebě četl, bych vybral právě **********!!! ... poklona tak hluboká, až se můj skromný vous téměř dotýká země ALI: myslím, že tahle b. by se dala čísti potmě ... máš přece oči jako kočička ... 8c) xpi: nekrvácej mi ... nechceme mít písmák bez Tebe Bibi: nápodobně... Kačinka: "vysmekuju kloboukem s peřím za nosem údivu plně a pak, ty ječící serenády" ... povedený kritika... a Merlík si je zaslouží Tyndo: řek bych, že Merle ji opsal od toho druhého v sobě-a přece jsou jedním a tolik stejní P.S.: to "nyjí" je teda Tvůj výmysl nebo existuje i oficiálně? ... zjisti mi to...jo, a co ten Reprisal??? m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Tohle se mi nelíbí. Není to tvůj styl - takový ty intošský básničky tohoto typu rozhodně nemusím. Zajímavý je, že si to přečetlo 112 lidí a má to 3 typy. Nevídané ! Po pravdě řečeno, před napsáním této kritiky jsem věděl o "Odhalení ryze skandálním"; těžko říct, jestli by to na mé kritice něco změnilo. Věř v to, co uznáš za vhodné. Nic lepšího ti nemůžu v tomto případě poradit.

Yorick
11. 01. 2000
Dát tip
Básnické cvičení - slovo ke slovu, komu vznikne báseň? Nevím z jakých pohnutek jsi to napsal a sem poté přepsal, dost možná to ani pohnutky nebyly, nicméně pro mně tím mezi prsty prozrazuješ: umím!

Yorick
11. 01. 2000
Dát tip
(A to umím i když nechci.)

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
Budeš se možná divit, ale i přes tvou omluvu se mi to líbí. Alespoň vidíš, že hodit něco na písmáka neni taková sranda :-)))

snoopy
04. 01. 2000
Dát tip
nevím sice, co je to reprisal, ale jinak to je stejně úžasná procházka kudysi.. jak nespravedlivé, že jsi tohle slátal bez rozmyslu a přitom.. se v tom zdá tak hodně.. když budeš takhle pokračovat, budeš komerčně veleúspěšný, ale tvé svědomí to asi neunese, co?

Sarken
29. 12. 1999
Dát tip
Skvělé. Víc nenapíšu, ti přede mnou mi zase šlohli slova
takže si pořizuju kouzelný klobouk a plášť a letím si vyčarovat oběd.

Tynic
29. 12. 1999
Dát tip
Teda to ses hecnul ! Od koho jsi to opsal, vždyť to vůbec nejsi ty ! :o))) Jako bys ztrhával opratě své tvorby kamsi jinam... do krajin, které se vymykají mému prostinkému chápání...
Moc pěkné je to s těmi světly v neonii, fakt pěkné. I když je to o něčem jiném, stejně nezapřeš svoji třídu ! :o)
Doufám, žes mě pochopil... :o)

Tynic
29. 12. 1999
Dát tip
Teda to ses hecnul ! Od koho jsi to opsal, vždyť to vůbec nejsi ty ! :o))) Jako bys ztrhával opratě své tvorby kamsi jinam... do krajin, které se vymykají mému prostinkému chápání...
Moc pěkné je to s těmi světly v neonii, fakt pěkné. I když je to o něčem jiném, stejně nezapřeš svoji třídu ! :o)
Doufám, žes mě pochopil... :o)

Bříza
28. 12. 1999
Dát tip
S.M.A. !!! - je to on ? Sir Merle from Avalon ???
Skutečně ? ALOHA má naprosto pravdu - "Merle láma berle :-))))" a překonává sebe sám !!! Dlouhé krásné epiky byly pronášeny na lžíci katapultu, který unikl našim zrakům !!! Nyní se autor ztratil ze zorného pole ve výšinách - připojuji své vlákno do Písmácké trampolíny a po návratu se těším na Tvé zážitky a dojmy ! :-) - poslední řádek je tedy něco !!!

Bříza
28. 12. 1999
Dát tip
Nyjí - nýti - to myslím znamená spíše cosi sentimentálního - jakýsi sentimentální projev. (viz např. unylý, či nyvý pohled ...) - Ne těšiti se z něčeho, jak píšeš ...
Je zajímavé, že forma sama o sobě hledá obsahy bez závislosti na intenci autora... (už jsme si to s B. vyříkali ... ;-)

Print
27. 12. 1999
Dát tip
Merlíku... Ty víš...
:-)

kačka
26. 12. 1999
Dát tip
*****************************!!!!!!!!!!!!!*****************************!!!!!!!!!!!!!
však víš, SKVĚLÉ *! dík za sadismus, jen do mě - s přáníčkem :-))))))))))))))) Merlíku, veřejně vyznaný obdiv vysmekuju kloboukem s peřím za nosem údivu plně a pak, ty ječící serenády - zlomils´ mi srdce, teda, jestli tam vůbec něco šutrovitě překáží :-))) nahluchle. Čeká mě hrubá domácí práce - produktem sobě :-))) dík za podržení !!!!!!!! TIP a TIP a TIP a TIP a a úúú ! seš neskonale dobrej :-)))

MM
26. 12. 1999
Dát tip
Merle... Nepopřál jsem ti pěkné Vánoce. Ale koukám, že to snad ani není potřeba :)

Čaruje(me).

snoopy
24. 12. 1999
Dát tip
no teda!! v kterym já jsi tohle vz(d)al?

Daimon Terr
24. 12. 1999
Dát tip
Krásně krutě smutně melancholické ...

-- TIP --

...ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE ...

ALOHA
23. 12. 1999
Dát tip
Také mám rada! .. Aby si nepovedal, že som to čítala potme.. nemá byť v poslednom riadku "nyní"?......alebo žeby "vyjí"? :-)
+ ALOHA +

xpired
23. 12. 1999
Dát tip
Jsem potěšen, co ríct víc? Moje krevní skupina.

Bibša
23. 12. 1999
Dát tip
Tohle jsi psal opravdu ty? Čarovala bych, ale ... dnes prý ... ale nic, dnes nemyslím, jen chci říct, že jsi mě doslova šokoval. ..

Merle
23. 12. 1999
Dát tip
Aloha: nyjí je slovo, který bych měl přeložit i čechům (nejsem si jistej, jestli vůbec existovalo), je to něco ve smyslu: těší se z něčeho.
Bibša: to se ani nedivím :-))))))

B.Ezejmenij
23. 12. 1999
Dát tip
Merlíku !!! Co to z TEBE udělali ??? :)))))))
Sem bezsebe... seš tak krásně nesvůj...
takovejch věcí co sem tam našel *****!

Krytyk
23. 12. 1999
Dát tip
Nadbytečně dobrý, omlouvám se, ale konečně jsem vůbec nic nepochopil.. přesto se mi to inspirativní na tom moc líbí, nakonec je to skvělý sonet!!

ALOHA
23. 12. 1999
Dát tip
AMBROSA: Tak tebe sa to nepáči? Veď je to super nenormálna báseň. Čudesná hra so slovami, keď máš z každého riadku iný pocit a nakoniec si môžeš, buď poťukať na čelo, alebo povedať.. Ahaá! ..alebo Teéda ten Merle láme berle.. :-)Tvoj nápad odísť z Písmáka je fuj. Prosím, nerob to. Veď tu skrblím s tipíkmi, aby som ti ich mohla tajne narafičiť za niektoré úžasné veci z tvojich Portálov.. Nesúkromníči s tvojimi básňami, please.

rybka
23. 12. 1999
Dát tip
:-O nemám slov..p.s.nejsou rybky němé?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru