Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o strachu

06. 07. 2011
28
36
1386

 


 

sevřenost až nadoraz

toxické myšlenky

razantně vibrující mozkem

absolutní bezmocí kdy

chtění neznamená vůbec nic

 

.

 


36 názorů

jeeej, jak jsi to tu našel?  :o)

děkuju - komenty u starých děl mi vždycky udělají radost 


Honza_Princ
12. 12. 2013
Dát tip

jo*


děkuju vám oběma za vytrvalé pročítání se mými dílky, tu i u martinez :o)

Horavin
22. 07. 2011
Dát tip
Dost přesně popsané, naštěstí strach netrvá stále a může být užitečný: mobilizuje v nás nové síly a transformuje se v v podivuhodné katarze, kde ještě včera kuňka, tam dnes orlí samice!

A.H.
22. 07. 2011
Dát tip
Ale přece jen 'něco'. *

Štírka
20. 07. 2011
Dát tip
strach je největší zakopávka v životě.... t*

Muamarek
09. 07. 2011
Dát tip
Tohle bych řekl spíš úzkost, to sevření a toxikace... Pro mě skvěle načrtnutý...

heartrate
09. 07. 2011
Dát tip
tak to je záviděníhodná vlastnost - bez legrace! dobrou noc :)

avox
09. 07. 2011
Dát tip
heartrate - Dík, třeba tě taky budu někdy někde citovat, ale mám to nastaveno nějak jinak - když o něco jde, tak se činím a pak se dodatečně rozklepu strachy. Takže vůbec nelžu,když říkám, že strach mám vždy až pozítří :-)

heartrate
09. 07. 2011
Dát tip
avox - prý to řekl František Vláčil: "Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod" a strach je často brzdou vůle a veškerýho chtění - to jsem řekla já :)

no.. a v podstatě su furt na dně :o)

Yfča
08. 07. 2011
Dát tip
Ono se taky pod vodou dost blbě chechtá...

dík.. ale koník moc nesranduje teda jak vidíš :o)

Yfča
08. 07. 2011
Dát tip
Hezký akrostich. *

Sarrah
08. 07. 2011
Dát tip
tak na tohle téma mám teď taky jednou rozpracovanou :o)*

guy
07. 07. 2011
Dát tip
jo, takhle nějak to funguje .. a vyššího stupně strachu se dosáhne, když povolí sevřenost .. :-)

avox
07. 07. 2011
Dát tip
ale ano, má, tedy mělo - přimělo mne to k hlubokému zamyšlení, mnohem hlubšímu, než lze vyjádřit několika řádky v komentářích. Čeho nebo o co se bojím, jsou vždy důsledky (někdy jen domnělé) nějakého předchozího "chtění"... mluvím samozřejmě stále jen za sebe :-))

no dobrá - a že se to jmenuje o strachu, to taky nemá vliv? :o)

avox
06. 07. 2011
Dát tip
"... kdy chtění neznamená vůbec nic" je verš, který mne oslovil :-) strach je až druhořadý, ta sevřenost, myšlenky, vibrující mozek atd. se nezrodilo z ničeho... zkrátka báseňka je tvoje, ale já si ji přebrala po svém, dovol mi to :-))

ale tohle je o strachu a ne o chtění :o)

avox
06. 07. 2011
Dát tip
vím, ale to jen proto, že nevím co chci víc a ta dvě chtění jsou navzájem neslučitelná :-))

tak já děkuju další vlně čtenářů Honzyku, já vím.. ale někeří pisálci sou prostě nepoučitelní :o) avox - sou přece situace nebo chvíle kdy možem chcít cokoli sebevíc a není to nic platné.. neříkej že nevíš.. :o) BigBivoji, blbni s čím chceš a jak chceš.. :o)

BigBivoj
06. 07. 2011
Dát tip
Prázdniny jsou v plném proudu začnem zase blbnout s akrostichem nebo s ako strachem na všech frontách? Tamto říkali komunisti ale moc se tím neřídili!

avox
06. 07. 2011
Dát tip
vidíš a já si počád myslím, že "chtění" je vlastně takový první krůček... (kdo něco chce, hledá způsob, jak toho dosáhnout, kdo nechce, hledá výmluvy - autora citátu jsem zapomněla) :-)) */

Honzyk
06. 07. 2011
Dát tip
..ja tu uz nekoliktrat psal, ze na podobny "skladacky" si nepotrpim teda..)...si neumim predstavit, ze bych m u s e l nacit radek tim jistym urcitym posmenkem(?)...)

...tak ňák to je*

Ferry
06. 07. 2011
Dát tip
:)

děkuju vám tu všem - a Makovesovi extra za tu poklonu a Ferry, přísahám že sem z těch skript neopisovala! :o)

Makoves
06. 07. 2011
Dát tip
I moudrousti máš na skladě. Jsi všestraná.

Ferry
06. 07. 2011
Dát tip
takhle je ve skriptech psychických poruch pro třetí ročník LFUK popsaná moje deprese *

Had
06. 07. 2011
Dát tip
uf ...mrazivé .....a ..výstižné ...*

sveřep
06. 07. 2011
Dát tip
jo neznamená :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru