Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obava z kousku kovu

13. 07. 2011
20
15
850
Autor
Pacer

Některé kovy různých fyzikálních vlastností mají významné vazby k lidským osudům H.

A tak

je mi úzko

z kousku kovu

 

jako obava

z kulky, z olova

 

co už letí

odněkud z dálky

dobře namířena

 

oči

prý ti rozvážou

až pak


15 názorů

Moc pěkné zamyšlení. A proč šifrovat, co autor myslel tím kouskem kovu? Stejně ho máme v sobě každý jinak.

Horavin
18. 07. 2011
Dát tip
*

Sebastiana
17. 07. 2011
Dát tip
*

Mila_cik
13. 07. 2011
Dát tip
mě se líbí...je taková jiná...*

44710
13. 07. 2011
Dát tip
ten prsten mě napadl taky

Honzyk
13. 07. 2011
Dát tip
...jo, to je blby, ale je to fakt...(: ja uz to tady psal Hadovi pod jeho text "Metalurgicka" - a neni to zas tak moc k smichu, jehacko ...kdyz jelo se este na stary tiskary, jo, tak jsem tam sebou na "ekskurzi" seknul...- a kamosi, ktery to vedeli, prede mnou prejizdeli si palcem po noziku, ja malem vomdlel...stejne tak sahnout na nepotazeny riditka u staryho kola me nedonuti (snad) nikdo..: vona tadle, snad fobie(?) fakt existuje...

jH
13. 07. 2011
Dát tip
tyvole Honzyku, to je dóst blbý :P *

Honzyk
13. 07. 2011
Dát tip
...mam fobii na kovy, nekecam - zdrham, sry...cau cau--))

PecKer
12. 07. 2011
Dát tip
Bych řekl, že ten kow je Kowalski. Right, Skipper? Pokud to teda byla blbůstka

Bíša
11. 07. 2011
Dát tip
Hmm*

jestli to nebude láska s šípem :-) t

Pacer
11. 07. 2011
Dát tip
A proč teda chodíš na blbůstky :) Ano, je to především o jiných kouscích kovu.

avox
11. 07. 2011
Dát tip
jsou i jiné kousky kovu, jiných vlastností, s vazbou na lidské osudy... ale oči je stejně lepší mít otevřené :-)) a proč je to v blbůstkách?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru