Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na Hebridách

14. 12. 2001
2
0
1181
Autor
Zbóďa

Hebridy, ostrovy větru a silných koní. Kráčel jsem nastokráte zelenou travou za bílých nocí na Hebridách.

Na hebridách.

 

Jé Jé,  Hebridy.

olé olé Hebridy.

na Hebridách je

fajn (cis)

 

ref:

jé olé Hebridy

Hebridy, Hebridy, Hebridy

AHOJ (cis)

 

(obsazení: šalmaj, tamburína, vozembouch a ukulele)

Tančí se svižne foxtrot a jiné.

 


houmles
29. 03. 2002
Dát tip
krvave... a jeste aspon 100 takovejch a mas 101 flaku!

Armand
07. 03. 2002
Dát tip
:))))))...

papouch
26. 02. 2002
Dát tip
ubohé

Zbóďa
26. 02. 2002
Dát tip
papouch: Slabé.

Aki
25. 02. 2002
Dát tip
teda, to je fakt náročnej text... :o)) lituju toho, kdo se to bude chtít naučit nazpaměť... :o))

Pája
14. 12. 2001
Dát tip
:-))))))))

hermit
14. 12. 2001
Dát tip
dostal jsi mě tam, kde fakt nevím, co si mám myslet....;-)))))))))))

djPes
14. 12. 2001
Dát tip
da da da..oleeeeeeeeee

kirkov
14. 12. 2001
Dát tip
Upozorňuji, že tento text je bohapustá umělecká krádež. Tento text byl již před dvaceti lety úspěšně sepsán a také hudebně provozován. Popfolklórní kapelou Víťi Vávry - Herbicidy. Víťa sám by vám to potvrdil, bohužel je v současnosti hospitalizován ve VFNKN s protrženým nosním bubínkem, kteréžto zranění si způsobyl dvěma činely mezi kterými zapoměl hlavu. Při estrádě u příležitosti hromadného pohřbu dvou Lounských členů tělesa: Jitky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru