Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fantazie nad vínem, aneb je ve víně pravda?

17. 07. 2011
0
3
377
Autor
baria

Ve víně je pravda... jen to víno musíme nalít v čas... čistota toho vína je jen na nás... jestli si opravdu nalijem mešního nebo krabičáku... Ale i mešní víno může zkysnout...

Sedím nad sklínkou vína a pořád přilívám snad abych nalezla pravdu.

Svíčka plápolá a odráží se v mým očích a já nechávám tu nostalgii proudit celým svým tělem.  Zahleděná až na dno červeného moku cítím  stesk a zármutek, ale i kousek krásných chvil.  Začínám snít a přetvářet dáné momentky, které se již staly. Má mozaika je nyní správně poskládaná a já v mé pararele jsem šťastná.

Krásné chvíle jsou k nezaplacení tak jako láska a pravé přátelství. Je mnoho podob lásky, ale jen jedna  na celý život.

Má láska v tvých očích ztemněla, ale nebyla to nenávist o které sis myslel, že osedlalá mou duši, ale nehynoucí láska k tobě, která se změnila v panický strach o tebe, že o tě příjdu.

Člověk se bojí o své milované až tak, že o ně doopravdy příjde a pak mu již nezbyde než snít a říkat si kdyby.. Mých kdyby je spousty vůči tobě, ale  díků je mnohem, mnohem  víc....

 

 


3 názory

Fruhling
17. 07. 2011
Dát tip
Přemýšlel jsem nad tím, že patetičnost je konejšivé opium, které zabraňuje vidět tupou syrovost věcí. Jako čtenáři mi je úplně jedno, jestli se tím menší něčí bolístky, jako čtenáři mi jde o něco jako přiblížení se pravdě. /Tak nějak zdravě předpokládám, že publikací na literárním serveru oslovuješ především čtenáře, ne sebe sama/. Příště avízo, kdybych nestalkoval prozaické miniatury a povídky, nemusel bych si tvé reakci všimnout.

baria
17. 07. 2011
Dát tip
přemýšel si někdy nad tím, že lidi neumí říct co cítí a tak to píšou a příjdou mnohým patetičtí... mé bolístky se tím zmenší... nebudu psát komedii,když nad tím dílem brečím a dávám do něj kus sebe...

Fruhling
17. 07. 2011
Dát tip
Já bych ty hrubky i pominul, kdyby to nebylo tak patetické, herdek lidi, zkuste se na psaní občas podívat střízlivě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru