Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční tramvaj

23. 12. 1999
5
0
1886
Autor
rybka

Tak teď z jiného soudku (sudu)

Noční tramvaj je jeden malý svět koukám se z okna na svýho hamburgra z Národní třídy se spoustou zelí vždycky ho tam narvou chcete zelí? - ptám se dvou Moraváků a oni kejvaj hlavama jak koně jdoucí do kopce volové. Noční tramvaj je jeden velký svět kouření pití dovoleno konečná stanice, prosíme vypadněte a nikdo nemá košík hrozí, že se pokoušeme navzájem...
John_Ceder
17. 06. 2005
Dát tip
jo!

rybka
16. 05. 2005
Dát tip
za tu Moravu sorry, ale oni fakt byli z Moravy :-)

romale
16. 05. 2005
Dát tip
No, a snad jenom proto to nebyly volové, ne?!! Kurva, vy na nás hledíte, jak na exoty, ale my fakt taky normálně bydlíme v barákách, jíme, pijeme, spíme, konáme fyziologické potřeby... a občas jdeme dokonce i nakoupit (jo, obchody máme taky)... a eště k temu nekňouráme, viš? Sorry, ale na to su háklivé...

romale
13. 05. 2005
Dát tip
MORAVA!!! Když to přejdu, i tato se mi páčí...*

Naso
07. 03. 2001
Dát tip
aj tentokrát som sa dočkal finálnej múdrosti...

kačka
01. 01. 2000
Dát tip
Napuštěná-vypuštěná tramvaj skusem nočního žvance :-) děkuje napadnutá Morava :-)

Kovi
25. 12. 1999
Dát tip
Připomíná mi to básně Ruth Weissové nebo jiné
beatnické duše. Přesně nevím koho.
Je to fajn. :-)

Somalec
25. 12. 1999
Dát tip
Koně jdoucí do kopce - to se ti povedlo.
A ty máš očkování proti vzteklině ? :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru