Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozárko...

25. 07. 2011
3
8
1059
Autor
veslo
ty myslíš, že únava je cítit dopředu? jako když měla být zima a já dostala takový hlad na pšeničnou kaši?? obrátila bych tvou dlaň a nakreslila do ní dvojtečku ..možná dvojtečník vezmeš mě s sebou na parník, viď protože ségra byla s tátou a mě vodil jen do práce k Pepovi Zdepovi když byla maminka v porodnici ty myslíš, že mají dnes v ulicích vystavené obrazy? kolem morušovníku po modré po schodech dolů do začouzené mohl bys se mnou prodávat třeba knížky na tyláku a na mostě plést copánky v bytečku u Markéty kde je cítit trochu zemní plyn tak bysme museli furt větrat... - pořádali pořád kočičí výpravy do prahy na potkany.... vlezli bysme až do kanálů a dál chodbami jo, sýr... he he : pro ten a víc!

8 názorů

veslo
25. 07. 2011
Dát tip
gabi: děkuji:)

gabi
25. 07. 2011
Dát tip
také milo uletené, zaujalo *

veslo
25. 07. 2011
Dát tip
cože?......

BigBivoj
25. 07. 2011
Dát tip
vypálíme ho honzykovi s dodem!

veslo
25. 07. 2011
Dát tip
na jaký žižkov šmankot... mají tam vůbec rybník? ....

BigBivoj
25. 07. 2011
Dát tip
ty dneska zlobíš, že půjdeš s námi zítra na žižkov?

veslo
25. 07. 2011
Dát tip
ještě že ne p(r)omoční.....

BigBivoj
25. 07. 2011
Dát tip
hezké vzpomínání! Teď ale na kutě milé děti, zítra možná přijde ježíšek. I když je dnes 1. svátek ponoční.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru