Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MAMINČIN DÁREK

25. 12. 1999
2
0
2085
Autor
AZALIN

Tuhle báseň venujem Alohe.. ona už bude vediet prečo.. :-)

Koledy, svíčky Stromeček Ozdoba místo šišky Pod stromečkem čepice ze stříbrné lišky Dívám se na ni Slzy tečou po tvářích Život jí nevrátím Proč nemám, Ježíši, tu moc? Zaháním spaní Odjíždím na saních Snad ještě najdu lišku která mi dá dobrou noc
Bambulka
22. 03. 2000
Dát tip
Krutě pravdivé! Proč jen nemáme více úcty k oněm vzácným tvorečkům? Ale AZI, věř v lepąí zítřky, oni přijdou!

Ozzy
21. 02. 2000
Dát tip
nejde kouzlit ... nejde vracet ... jde dnes pouze syna zplodit a od malicka do lesa s nim chodit !

ALOHA
29. 12. 1999
Dát tip
Azalin, za toto ti musím dať férový tip! Mala som pokušenie využiť aj moje ostatné nicky, a dať ti tipov viac, ale asi už vieš, že mám zásady.. :-)
Tvoju čiapku možno ešte vždy v pôvodnom balení do lesa vrátiť :-) Po ňom behá sem-tam jedna líška bez chvosta. Pomôžeš mi ju podržať, kým navlečiem do ihly niťku? :-)))

Sarken
29. 12. 1999
Dát tip
Stoprocentní souhlas, proč se zázraky dějou jenom o Vánocích?

Print
27. 12. 1999
Dát tip
Píšeš tak krásně a pravdivě, že to až uráží... Urážej...dělej to!!! Nemůžu tě už přehlídnout - ve svým sobeckým zájmu...
A děkuju... a není nutný vědět za co...Já to vím!:-)
Tvůj Print

Merle
25. 12. 1999
Dát tip
Tohle má SÍLU. Jako že takovýhle věci mě většinou neoslověj, musím uznat, že tohle je zbytečně dobrý.

Somalec
25. 12. 1999
Dát tip
Nezabíjet zvířata pro kožešinu ? Ušlechtilá myšlenka... :-)

Somnambul
25. 12. 1999
Dát tip
AZALINE ta básnička je krásná ale na mně příliš smutná takže jsem si nemohla pomoci...
...
já nad čepičkou čaruji
ruce mé prorážejí vzduch
tajemné znaky maluji
přivolán zpět byl liščí duch
lištička oživla nám zase
jsou vánoce čas zázraků
pak v celé stříbrné své kráse
vyběhla dveřmi z baráku
My čaroději vykouzlíme
pro lišky bezpečnější LAND
setři si slzy AZALINE
a odpusť mi ten Happy End

AZALIN
25. 12. 1999
Dát tip
Somni, diky moc! Diky za kouzla, zazraky, nadeji i stastnej konec!!! :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru