Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Wishlist

01. 08. 2011
0
11
661
Autor
Be One

Není třeba..

Chci!

 

(Wishlist,napsán 3.června 2010)

 

- říkat Ano

- být sám sebou

- být slušný člověk

- být skromný

- být zdravý

- být nejlepší, jaký můžu

- zkusit všechno co můžu

- mít dost peněz a zasloužit si je

- žít podle svých představ

- chci se zamilovat

- a chci,aby mi tohle stačilo!


11 názorů

sharik
02. 08. 2011
Dát tip
možná. pokud mají literární charakter. upřímně řečeno, i kdybych sem napsal seznam svého tréninku v posilovně, bude to víc literatura, než tohle... já vím, že je dobrý, napsat si své cíle. dokážu i pochopit, že když je zveřejníš, víc tě to motivuje, je splnit... ani tak si ale nemyslím, že to patří sem...

Be One
02. 08. 2011
Dát tip
Kdyby wishlist měl být dílem,byl by v jiné kategorii..ale pro mou tvorbu je podstatný,a proto tady je.. Jen taková vsuvka..MIMO mísu řekl bych. A jeden chytrý muž řekl:"Existuje milión způsobů jak zabít čas,ale nikdo neví jak ho vzkřísit". Mám dojem že touto konverzací jsem jej zabil už příliš.

Be One
02. 08. 2011
Dát tip
Anebo pro výkřiky do tmy..hm?

sharik
02. 08. 2011
Dát tip
tak a jsme u jádra problému :) tenhle web je, pokud vím, pro literární díla :))

Be One
02. 08. 2011
Dát tip
Já vím že to není literární dílo..:D

sharik
02. 08. 2011
Dát tip
koukám, že snažit se ti vysvětlit, že tvůj "wishlist" není literární dílo, nemá cenu :)

Be One
02. 08. 2011
Dát tip
1)hotovo 2)myšlenka=>plán=>realizace nebýt tohoto tak nikdy nic nenapíšu

sharik
02. 08. 2011
Dát tip
1) když odpovídáš, zaškrtni dole mojí přezdívku v kolonce "avíza" 2) nic z toho nedělá ze seznamu tvejch přání literární dílo...

Be One
01. 08. 2011
Dát tip
a taky jde o to,že všechno z toho už se mi dávno splnilo..

Be One
01. 08. 2011
Dát tip
Protože jde o tu myšlenku,a to jít si za ní.

sharik
01. 08. 2011
Dát tip
chápu... nicméně už tak dobře nechápu, proč je tohle literární dílo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru