Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamil Zbruž -- ENERGY

01. 08. 2011
7
13
2365

Kamil Zbruž – ENERGY (obálka)

Elektronické vydanie experimentálnej zbierky bývalého člena barbarskej generácie, Kamila Zbruža, na webe Kloaky.

http://kloaka.membrana.sk/2011/08/kamil-zbruz-energy/


13 názorů

těša
04. 08. 2011
Dát tip
jo, obrazy jsou právě to, co chápu jen výjimečně a s odborným výkladem:)

Fruhling
04. 08. 2011
Dát tip
Těšo, upřímně si myslím, že tohle už moc literatura není: osobně jsem se na koukal jak na obrazy .)

těša
03. 08. 2011
Dát tip
mimochodem, co si myslíte o angličtině? třeba na straně 34 - "I am a name /maybe only a name/, there is no move..." chápete to tak, že cizí jazyk do jistý míry zjednodušuje myšlení, redukuje klišovitost, umožňuje zastřít banalitu tvrzení, protože jsou kognitivní potřeby dostatečně nasycený vstřebáváním cizího jazyka? je to ve zmíněném smyslu negativní, nebo naopak pozitivní možnost vidět věci jiným způsobem, uvažovat i nad tím, co by v rodné řeči bylo příliš jednoduché a zřejmé na přemýšlení?

těša
03. 08. 2011
Dát tip
nechtěl by se někdo znalý umění vyjádřit k obsahu? osobně fakt moc nevím, co v tom vidět a hledat; nicméně se mi to jeví být zajímavé. a má to hezkou obálku :)

Fruhling
01. 08. 2011
Dát tip
Napadá mě vtipný paradox: jestliže se většina současného výtvarného umění stala jen doplňkem k doprovodným textům, pak takto pojatý text se může stát obnovou výtvarného umění .)

jH
01. 08. 2011
Dát tip
opravdu zcela ekšperimentální

Honzyk
01. 08. 2011
Dát tip
gut.

na ktorej strane?

a kde sa pise, ze je to text?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru