Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

25. SUPERKOULE - dílo č. 5

03. 08. 2011
0
5
894

Milá Haničko,
až tenhle dopis budeš číst, bude ti nejmíň sto let, budeš mít šest dětí, protože nebude na antikoncepci, a ty máš tak ráda sex. Budeš mít 10 vnoučat a budeš mít velice početnou rodinu, budeš velice bohatá, a napíšeš knihu o životě, možná onemocníš na cukrovku nebo rakovinu, ale najde se lék a ty budeš zdravá, až budeš vidět jak ti vnoučata rostou před očima, budeš velice šťastná, protože to je ten nejkrásnější pohled na celým světě, jak se učí rozumět lidskému světu. A jsou takové upovídané, některé až moc tiché, přesto roztomilé a vzbuzují v nás ochranitelský pud. A ty budeš ta nejskvělejší babička, taková která bude moderně žít, a mít přepychový byt, a v lásce mít růže a věci z kůže, a hrát na harmoniku, po večerech na gramofon a se svým manželem ladit ten samý tón. Budeš ráda, že máš tak početnou rodinu, nikdo ti to nebude dávat za vinu, a jestli ano, tak ti budou závidět a budou ti nosit samý květ. Lichotit a říkat jak máš dokonalý svět. Ale to bude nakonec pravda, ty se nebudeš nikdy vzdávat, i když ti zemře dcera půjdeš dál, i když budeš nemocná vyléčíš se, a poznáš mnoho přátel, ale ne všichni budou hodní. A časem se naučíš poznávat kdo je a kdo není špatný. Tak se měj hezky a neplakej jen se na život usmívej, měj se ráda taková jaká jsi. 
Pozdravuj tvoje vnoučátka.


5 názorů

Zin
04. 08. 2011
Dát tip
Chtělo to trochu doladit, aby všechno (i logicky) sedělo, pak by to bylo fajn...

avox
03. 08. 2011
Dát tip
nebude na antikoncepci, ačkoli bude velice bohatá? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru