Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Litera nota, Bratislava, 27. 8. 2011

10. 08. 2011
1
7
1270


Literárny klub Generácia Vás všetkých pozýva na podujatie Litera nota, ktoré sa uskutoční poslednú augustovú sobotu 27. 8. 2011 o 17:00 v priestoroch KC Dunaj, Nedbalova 3, Bratislava. KC Dunaj sa nachádza na štvrtom poschodí Obchodného domu Dunaj na Námestí SNP, pričom vchod je zo zadnej strany, z Nedbalovej ulice.
 

Účinkujúci:

Ján Litvák

Erik Ondrejička

Roman Beňo

Radana Puffler

Svetlana Žuchová

Ladislav Hanniker

Mária Mikitová Janošková



hudobný hosť: Shady



PLAGÁT


Vstup je voľný.



partneri podujatia: KC Dunaj, Miestna knižnica Petržalka, Martinus.sk, SME


7 názorů

Litvakovo vtactvo nebeske bolo predmetom niekolkych vtipnych člankou. Clanky boli zaujimavejsie ako sama zbierka.

...pretoze tam dost casto koncia znalosti ceskych a slovenskych pismakov... ...minimalne traja autori co tam su...su mena zname kazdemu kto sa len trochu vrta v slovenskej literature a poezii...tym nehovorim ze litvak s ondrejickom nepisu sracky...

octopus...no tesnohlidek tam necita...a na ostatnych sa zvycajne nechytas...takze ma to ani neprekvapuje...

Ja neviem či by si mal. Ja som ich poznám a aj "pár" ľudí ich tu u nás pozná, aspoň niektorých, tak som ich oslovil na akciu.

Háber
10. 08. 2011
Dát tip
prajem úspech *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru