Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obočí dlouhého věku

17. 12. 2001
2
0
1191
Autor
Fluctuatio

Další dílko z čajovny.............

 

 

Trvání, čas je jako hlava...................

Každá část má svůj smysl,svůj důvod....................

Každá část hlavy představuje část věku(času).................

 

Jazyk jsou všechny důkazy, odkazy a vzpomínky, které po sobě věk zanechává.........................

Ústa jsou vstupní branou do těchto vzpomínek....................

Uši pamětí celého věku, pamatují si všechny rány i pohlazení................

Oči jsou všechna moudrost, co celý dlouhý věk  obsahuje..........

Nos,nejcitlivější místo, svědomí věku......................

Čelo země, na které věk plyne.Je na ní zanechána každičká stopa, kterou po sobě věk zanechává i ta sebemenší..................

Obočí délka.Čím delší a hustší je obočí, tím delší a důležitější je i věk.............

 

 

 

 

 

 


semy
19. 12. 2001
Dát tip
a?

Bříza
18. 12. 2001
Dát tip
Schun mei .... ........ ..... mluvíš po něm, jak kniha ..... :c)

pino15
18. 12. 2001
Dát tip
nemáš už fousy až na zem? :o) ale vážně: s ušima souhlasím,pamatujou si každýho záucháče :o) je mi jasný,že to má hloubku, kterou nelze vystihnout

cup_of_tea
18. 12. 2001
Dát tip
Je to pekny,ale pri tom tomu sama nerozumim... P.S.Ten caj sem mela :)))) ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru