Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naposled

23. 08. 2011
1
16
846
Autor
jirkak

Jen taková jedna smutnější "jednohubka"...

 

rozmetán

na tisíc kousků

rozlomen

ve dví

 

omráčen

poledním sluncem

neschopen

pohybu

 

opřený

o studený stín

ve vzduchoprázdnu

nejistoty

 

umlčen

tichem

kterým si mě

zardousila


16 názorů

konias
24. 08. 2011
Dát tip
...dílo nijak zvlášť neoslovilo...má pár silnějších míst (tichem kterým jsi mě.....), ale muselo by se to nějak nabrousit, nabít...buď ho dovést k větší obraznosti, širší metaforičnosti...nebo naopak osekat na tolik účiné "poetické minimum" .... a k diskuzi: škoda slov...

jH
24. 08. 2011
Dát tip
víš, rád bych ti na tohle napsal "hlubokou kritiku" ale těžko se na něco zmůžu, příde mi to jako poetický plácání náctiletýho honiče, sorry

nikotin
23. 08. 2011
Dát tip
Pan Novák je solidní kreten :D.

srozumeni
23. 08. 2011
Dát tip
Každý se holt baví jinak.Tak hezký večer...

díky vám všem za skvělou zábavu. ani jsem nedoufal, že tohle ¨dílo¨ mě tak pobaví. a přitom už o něj ani nejde. ale autorovi děkuji speciálně, dal vzniknou toliko žertům, že odlehčil těžký večer dělníkův. ne vedro, ale rozum velí. bavme se přátelé, věčně to nepůjde.

jirkak
23. 08. 2011
Dát tip
proboha, co to tady je za blázinec? jistě, tenhle kousek je dost přeslazenej. ale tebe nějak, jarouši, chytil amok, ne?

srozumeni
23. 08. 2011
Dát tip
Možná byste si mohl alespoň pane Novák ,,vypláchnout ústa". A děkuji za omluvu a autorovi se také omlouvám.....

pardon. vědět, že jste žena, nereaguji. hezký večer. a omlouvám se autorovi za zasrání plochy ne kritikami, ale osobními rozhovory.

Honzyk
23. 08. 2011
Dát tip
..jezis, taky horecka---! (jako ja)...co beres..? ja Doxybene 100 mg a chodim denne na B12...---a dobry!))

srozumeni
23. 08. 2011
Dát tip
Ó jak ubohé, Ty se mlátíš s ženami...?...

čekám venku, brýle můžeš nechat doma, ty vřede, cestou domů, a to ti zaručuji, budeš zoufale titupovat. rozhodně ne v embryditě.

srozumeni
23. 08. 2011
Dát tip
Nerozumím.

poď ven!

srozumeni
23. 08. 2011
Dát tip
Pardon, že se dotoho pletu. Ale jestli se Vám to pane Novák nelíbí, nejde to napsat alespoň bez těch sprostých slov? Asi jsme z toho vedra všichni podráždění, že?...

čoveče, co to je? řekni vysvětli mi to, prosím. co! to! k.! je?! není to náhodou přeslazený vyumělkovaný pytel sraček? pokud myslíš tohle, tak se shodneme. už! nepiš! strč hlavu do písku a doufej, že to přejde! pac a pusu. JN

srozumeni
23. 08. 2011
Dát tip
umlčen tichem kterým si mě zardousila ..se mi líbí...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru