Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání 27. SUPERKOULE - Mona Lisa; konečný počet soutěžících: 12

30. 08. 2011
0
18
1045

 

Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)

 
  
 
Téma:        Mona Lisa / příběh za obrazem
 
Forma:     prozaická miniatura (nejlépe něco humorného nebo tajemného a především originálního)

Čas:           Příspěvky zasílejte do pátku 2.9. do 20:00, hlasovat můžete do neděle 4.9. do 20:00.
 
Důležité informace:
 
Pozor!!! Text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimneme došlé zprávy, takže ve 2:00 asi ne).
 
Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.
 
Prosíme 1 soutěžní dílo na 1 soutěžícího (další případně už jen mimosoutěžně).
 
Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.
 
Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.
 
Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!
 
 

18 názorů

Garay
04. 09. 2011
Dát tip
Děcka, to sdílení tady je skvělý, už se nemůžu dočkat, až si zasdílím vítěznou Lízinku :D

a kerá přesně, Juno? :o) koník

teploušek
31. 08. 2011
Dát tip
hurá mě už to funguje! pěkně za tepla :)

tak se nám to tu zpestřilo neohlášeným přesunem Písmáka na nový hnízdo a už to sem můžete zase ládovat, zatím máme už celý jedno soutěžní dílo!

mám stávkující připojení a pernou středu před sebou, když vaše dílko nevložím do soutěže ihned, vyčkejte a udržujte paniku :o) koník

já netvrdila že je to krásný! :o) chlapi, držte se!

Rampoušek
30. 08. 2011
Dát tip
a to jsem také nic nepil :)

heartrate
30. 08. 2011
Dát tip
už se mi hejbe, ale stejně je to ošklivácký

japato?

tak si s mobilem aspoň popoběhni kousek - ať se hejbne :o)

heartrate
30. 08. 2011
Dát tip
aha, mně se to v mobilu nehejbe, tak pardon :D

to je gif, milá heartrate - ta pusa se jí hýbe i s celým obličejem přece :o) koník

filipno
30. 08. 2011
Dát tip
Dobrý téma. :)

heartrate
30. 08. 2011
Dát tip
co je to za obrázek, chudinka má křivou pusu :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru