Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

GENETIC TECHNOLOGIES II - protnute kruhy 11

03. 09. 2011
0
0
329
Autor
kipsle

hudba pro intelektuali a zdrogovany ksichty,zacinajic,moznym koncem_jednim z mnoha.

 PROTNUTE KRUHY

   

 

Jako rostliny potrebuji k zivotu fotosyntezu,tak i lidstvo je systemove syntetizovane.

Pomalu ,ale jiste.

Tzv.Evoluce /jestli se to tak da nazvat/ u cloveka vstupuje do posledni faze.

Faze,kde se clovek,jakozto i cele lidstvo ocitlo na rozhrani-prahu mezi vedomim-nevedomim=vedenim a nevedomosti.

Jelikoz moznosti ,pribehu jsou  temer vycerpane.Vse kolem nas napsane-vytvorene .

Historie se neustale opakuje ,remix,recyclace,restrukturalizace,reorganizace.Zijeme v obdobi boha RE.

Zustali nam pouze KOMBINACE toho ,jenz ovlivnovalo v ruznych epochach chovani jedince~spolecnosti>CIVILIZACE.

 

Nase neustala chuze v kruhu bude mit za nasledek nevyhnutelnou a nejvetsi zmenu v historii LIDSTVA.Ceka nas zaverecna etapa ve vyvoji>vyrobe CLOVEKA.

 

Uplne odlisne usporadani vseho,jenz nam drive prislo prirozencesty-osudy vytvarujeme a logicke.

Pravdive odpovedi v nasich myslich i telech na opravdu dulezite a hlavne zasadni otazky.

-KDO,NEBO CO JSME?

-ODKUD JDEME A KAM?

-PROC

-JAKY PLAN /OSUD/ JE NAM URCEN?

 

Po zjisteni krute pravdy o nas i o tom uvnitr nastane toto:

:Z pocatku –sok-popirani /jako u vsech znamych zavislosti i s jejich symptoms/-agrese-smutek>SELEKTIVNI DESTRUKCE.

 

Ve stredovem bode, prechazejiciho v ROVNOVAHU prichazi uvedomeni si sebe sama,jakozto sve malosti-VELIKOSTI.Pomoci ktereho se dospejeme k presnemu stredobodu ve sve EXISTENZ.

To je ten bod ,jenz protinaji 2 primky/graficky/ a kde se spojuji KRUHY.

 

 Pro me je graficke znazorneni boha kruh,my jsme primky.Zalezi na nas ,jak sve cesty-osudy vytvarujeme.

Sny jsou nejkrasnejsi halucinace,to plati i obracene.ZRDCADLO!

 

Vzdy se ,ale muzeme pouze priblizit k necemu tak dokonalemu jako je KRUH v jeho ruznych podobach.

Dalo by se rici,ze pokora kazdeho jedince,jenz prezil,toto „znovuzrozeni”-uvedomeni /beze slov/ mu konecne otevrela oci uvnitr i vne sebe.

 

Vedouci svobody tvurce osudu masledujicich.

Prvni clanek retezu samovyslechtenych synthetyzatoru. Sic,jenz se jako spravny syn navratil k otci ,jenz ho stvoril.

 

 

 

 

 

Na zacatku była pouze jedna mala lez.

Totiz ,ze nase opravdova syntheticka podstata była zasazena>vlozena do organicke schranky,aby vypadala podobne,jako jine druhy na teto planete,kterou jsme vytvorili  odlisnou „zamerne” od ostatnich druhu.Tak jsme si vytvorili ochranou imunitu od vseho ostatniho,jenz jsme si zvykli kolonizovat na sve ceste ke „STESTI”

Tato nevedomost była naplanovana zamerne a oboustrane.Nase kyselina deoxyribonukleova,je navrzena pro kazdeho cloveka,(velmi zjednodusene receno) jako operacni program-,napr. WINDOWS,bez nehoz by był jakykoliv pocitac prazdna nefunkcni schranka.Systemy programovani v ruznych civilizacich a ruznych jednotkach jsou v podstate shodne.Metricky kod je sjednotil,jako anglictina sjednotila svet.Vsechny tyto  vnejsi aplikace,pritom pochazeji nekde z hlouby nas samotnych.Naz kod je ,tez kombinaci 0 a 1.Vse co utvarime kolem sebe je nase reprodukce  PODSTATY-SMERU .Tam kam nase mysl je schopna proniknout a  oko dohledne uplatnujene nase pravo ukrast a pretvorit ‘k obrazu svemu VSE…je jedno jestli jsme mayove se svym destruktivnim myslenim,nebo tolerantnimy(vse spocitame)katoliky.Chtel bych se zeptat Smetany.B

 

Je to PLAN,my jsme soucasti,dulezite kolecko v uskutecneni neceho bozskeho o cem nemam ani kurva poneti.

 

.SPACEPLAN

Cely był vytvoren na zachranu castecek a castic vesmirneho prachu/bakterii/ v nemz je ukryto

TAJEMSTVI vzniku vesmiru.Materie ,jenz tvori a nici galaxie.Nezbytneho jako priroda pro zem.

 

Stavebni kamen slozeny ze vsech prvku a latek,at uz kapalnych ,plynych , pevnych ci nam neznamych.

 

 

VZNIK

 

,toho co nazivame nasim domovem  je pouhym duplikatem.Puvodni planeta była stenych rozmeru jako zeme .Zmrzla koule ledu opisujici stejnou drahu ve slunecni soustave jako nase zeme.Puvodni planeta była uplne jina ,nez ostatni planety.

Jakmile nastala doba ,kdy si slunce kolem sebe vytvarelo svou svou soustavu,hrozilo,ze pro svou velikost a teplotu exploduje a znici vse

Pri slozitych vypoctech:hmotnosti,vzdalenosti a rychlostech rotujicich planet byli vytypovany,planety;(a telesa k nim nalezicich) doslova z celeho VESMIRU.

I takovy Saturnuv prstenec neni bez dulezitosti.Doslova plati ,ze vsechny telesa v nasi soustave jsou sesynchronyzovany podobne jako hodinovy strojek.

Zde plati pravidlo –VSE SOUVISI SE VSIM –vice ,nez kde jinde.

Tento plan byl “odsouhlasen”vsech zucastnenych s jejich nekonecnymi rotacemi proti sobe a kolem slunce za ochranu proti destrukci z vesku systemu.

SYSTEMu,temer dokonale symbiozy fungujiciho na podstave vzajemnych potreb a ochrany.

Tak jako u nas.

Propojeny MAKRO-MIKRO organismus zalozeny na vyvazenem strede.

Vychozi bod nula -- 0 + povolene odchylky = 1 ~~~ ,jejich kombinacemy [jest)Jsme se definovali.

Abecedu

Cisla ,atd :zkratka vse co jsme kdy vyjadrili,vytvorili a dle ceho se ridime ,na cemz  jsme zavisli vychazi z techto dvou cisel.

NULA definujici pocatek,kruh jenz,nema konec ani zacatek.Prvotni vykrik boha jehoz nikdy  

              Nespatrime.Tak jsme strvoreni.On jest koncem i zacatkem.My nemuzem,jsme ten rozetnuty a narovnany kruh

PRIMKA jenz protina to nejdokonalejsi a pritom tak nedostizne k pochopeni .Dalsi nastavby skladajicich se z primek jsme definovali nase lidstvy.Neco jako bakterie,prvoci.Proste stale nedokonali paraziti prahnouci se pochopit- napodobit vse a za kazdou cenu,jenz by nas priblizilo aspon kousicek k  jedne z mala veci ktera nas predvidatelne nedokonalce vysvobodila ze stale se opakujicihi kolobehu.Jsme pouhym.”Saturnovym prstencem”,bit nejblize stredu mezi makromikrokosmosem.

Ten kdo definuje boha ,ten jens nu nahledne do karet se jim sam stane,nebo zhyne naveky.

Ten bude umet cestovat casem i prostorem a jinymi nam neprosto cizimy ROZMERY.Zadna hmotA  JEN NEVIDITELNA MYSL  informaci  letici rychleji nez milion svetel bez zacatku i snim bez konce i snim.

JEHOZ JMENO BUDE ZNIT    JEDNA.FIRST BORN.NUMERO UNO.BUH s cislem0 ma jmeno NEKONECNO,bez moznosti ohraniceni vlozil to nejlepsi ze sebe,tu nejcistsi energii do sveho prvorozeneho vytvoru a vsechny nasledujici cisla,cimz jsou od neho dale maji tohoto mene a mene.Je to jak milionkrat prevareny kafe,rezanej koks a zkratka vse kolem nas .Protoze muzeme pomoci retezcu, jenz rozpletame vystopovat (pomoci nasich kodu) predchozi vetve pres kmen,  az ke korenum,nanejvys ,vsak k jejich zacatkum ,protoze semeno z nehoz jsme vznikli,uz neexistuje.Tedy existuje .To co z neho vzniklo a vznika dal.

I kdyz ,jak jsem psal v uvodu moznosti pribehu se vycerpali.A my se stale opakujeme.Jak bludny holandani zavreny v lahvy.Jak poskrabana deska opakujici stale tu samou sequenci.Uvizli jsme v pasti sve vlastni omezenosti Jsme v puli lezate osmicky,chceteli zdeformovaneho ,vmackleho do sebe kruhu.Ted zalezi na nas jako na celku.Jedina cesta je vracet se zpatky ke korenum.Zadnej strom totiz neroste do nebe.Jestli  si toto   nase egoisticko,do sebe zahledena sebedestruktivni spolecnost neuvedomi.Skoncime na veky zacykleni  v neustale se opakujici skutecnosti,jejiz  nasledujici kroky budeme znat nazpamet .

 

HISTORIE A MINULOST BUDE ZNANA.

A ten strom bez vody,stravy, bude pomalu usychat.

A takto  nejspise zkoncime.Nebo se vyvineme v anorganicke tvory bez schopnosti citit.

Myslim si ze na povrchu maticky musi existovat nekdo podobny nam,kdo

dovede prinejmensim napodobit tak chaoticke jednani ,jenz było nasim hlavnim rysem.

Jako saturnovy prstence….

 

 

Neni to me,ale je to kurevsky,kurevsky dobry.

 

LIDSKA DUSTOJNOST+SOUCIT=MIR.Żadna svoboda,vtepana  do nasich hlav,jakozto jedna z nejvetsich <VECI>urcujicich nase smery.

 

 

 

GENETIC TECHNOLOGI

eS-authentic II.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru