Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční nálada

28. 12. 1999
2
0
1233
Autor
slavek

Chci pláčem se zalykat, a křičet po skalách, chci srdce své zamykat, když osud dává šach, jak vrána bez křídel, bez peří a bezbranná nabodnut na hřídel válka nervů - prohraná. Hudba už nehraje, jen tiše skřípe život dal okraje, zas do ran rýpe, sůl a pepř zabolí. Zas motor startuje, roztáčí soukolí, bolesti lituje...
Merle
29. 12. 1999
Dát tip
jsem z tebe :-((

Anonym
29. 12. 1999
Dát tip
Koukam, ze jsi si z tech vanoc vzal taky to nejdulezitejsi...
Hezky se to cetlo, tim neminim obsah, ja dneska nejak nemam na emotivni vcitovani, jsem trochu fyzicky nedounancan a psychicky zleptan, takze bych nejradsi nedelal nic. Jenze i delat nic je delani a tak v te prizracne ztrate moznosti aspon pisi ti nazor...

Gls
29. 12. 1999
Dát tip
Se z teho picnu. Ten anonymous jsem zase ja :-). Ale jsem se hlasil, jen jsem dal odchod a pak me napadlo, se jeste luknout na tebe. Grrr...
Fakt bych to nemel s tou existenci prehanet, jako by nestacilo, ze jsem na Zemi. Tak tedy uz fakt to.

Print
29. 12. 1999
Dát tip
Slávku...

slavek
29. 12. 1999
Dát tip
Dekuji vam vsem. :-))

Bibša
28. 12. 1999
Dát tip
... pláču s tebou ... ale až za půl hodiny přestanu, musíč přestat i ty !!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru