Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nález

13. 09. 2011
1
14
2047

Trvalo to rok, ale ten mi dal hodně, ten mi za to stál...

 

pusťte me ze želez,

nechejte mě jít

svobodu jsem nalez

a v ní božský klid

odpojte mě z diárů

seberte mi hodinky

svoje sako rozpářu

vymažte mé vzpomínky

našel jsem život

to je má výplata

to je můj jackpot

na dně pytle záplata

už nechci velký dům

a nechci drahá auta

chci se oddat snům

ať si mě soudí jednota

je konec všedním dnům...


14 názorů

Chigwell
03. 10. 2011
Dát tip
Jéééžiš Mirdo,kde jsi byl?!*

Miroslawek
19. 09. 2011
Dát tip
ale ten text za to nestál

dajakbol
15. 09. 2011
Dát tip
Prekotne hurá preklepané naivné uvažovanie, ktoré vyvolá v najlepšom prípade chápavý úsmev.

Díky Presbyter za kritiku, mám pocit, že je jediná...

co k tomu říct, autor žádá vážnou kritiku, ale tady je třeba naplácat na zadek, vytahat za uši. nachvíli pominu onu banální pointu, kterou dokonale podtrhuje prolog a řeknu to narovinu. ty vole nářez. a teď ta pointa. takže teď už jsi asi dospělý co? lidé pohleďte on dospěl, osvobodil se od pout materialismu a vrhl se do náruče spontánosti, do niterného toho světa v poryvech větru, snad matičky přírody, snad náruče drog.

Tak tohle si snad ani nezaslouží odpověď...

Whitesnake
14. 09. 2011
Dát tip
Tohle za rok? Tak to se už těším, co vytvoříš za deset let soustředěné práce na "vázaném verši". Už jsi někdy toto spojení slyšel a pokud ano (protože sis ho vetkl do typu díla) - víš, co znamená?

To s tou jednotou myslíte vážně?

Presbyter
14. 09. 2011
Dát tip
Fungovalo by to možná jako písňový text, s vázaným veršem to mnoho společného nemá, a jako "filosofie" mi to přijde mělké a banální, navíc i nebezpečné: Co to znamená "oddat se snům"? Žít v iluzi.

Vio
14. 09. 2011
Dát tip
Doufám, že Ti netrvalo rok vyplodění téhle říkanky. To bych Ti musel poradit, ať s tím sekneš.

Diana
14. 09. 2011
Dát tip
Nojo, myslíš to dobře, ale nakonec bys skončil jako bezdomovec. Naivní a forma se taky moc nevyvedla...

:-DDDD von to myslel dobre ale...

Honzyk
13. 09. 2011
Dát tip
Jednota uz neni, simte..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru