Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koncert

20. 09. 2011
1
2
553
Autor
Jiří

v roce 1916, v Polsku

Symfonie, orchestra musicae,

sál plný nemohoucích, polámané ručičky, zavázané hlavičky - sestry s brebentěním lítají stejně jako mouchy kolem nahnilých pařátků ucpaných plísní, snětí a jiným sajrajtíčkem.

 

A já Vám pěji chorály k tomu, doplňuji atmosféru,

pláč nemocných ne bolestí, ale ze zoufalství z nevědění, co bude dál, budu chodit, budu vidět, budu slyšet, budu? budu? budu?

 

To vše Vám nabízím zde v aule paláce knížete Romana a jeho Anny, krakovských měšťanů, lidumilů milujících své porobené a známé jako málokdo před tím.

 


2 názory

sharik
23. 09. 2011
Dát tip
tohle mi přišlo takové nijaké...

Whitesnake
20. 09. 2011
Dát tip
Chtělo by to zapracovat na odlehčení výrazu. Lze zachovat zamýšlený archaický tón i při využití daleko vzdušnějších slovních vazeb než jsou tyto, které od čtení spíše odrazují ("sál plný nemohoucích", "lidumilů milujících", "pláč nemocných ne bolestí" atd.)Pak se to, co chce autor napsat poněkud ztrácí po těžkou duchnou parodie. Zde i směšnosti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru