Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dopis z tábora

21. 09. 2011
5
4
684
Autor
Jiří

Ahoj maminko!

Jsem stále na tom táboře, kam jste mě poslali. Dobře vaří, moc mi chutná, hlavně když vychovatel Marek(asi ho miluju) uvaří skvělou bavorskou bramboračku se smetanou. Včera jsme byli na hradě Moucha. Je to príma hrad ze starověku, moc a moc turistů tam bylo a kastelán měl obrovský červený nos, kterým mě i mou kamarádku Ivanku strašil dokud jsme mu neukázali co to máme namalované na tričku. Marek nás při tom fotil a povídal, že fotky pošle nějakému kamarádouvi do Paříže. On je skvělý. Už se moc těším taky na páteční noční pochod do Sobince, to je vesnice za humny. Marek nás prý kousek i sveze svým džípem a vezme k nějakým kamarádkám do Města, prý to stihneme jako nic. No a taky se těším na koupání to nás s Ivankou moc baví, jsou tady u rybníka na břehu takové budky, převlíkárny, kde nás hlídá Marek při převlékání. Koupil mi dvoudílné plavky, prý byli za hubičku, asi proto vzadu mají jen šňůrku.

Moc se na vás s tatínkem a bráchou moc těším.

Marika


4 názory

..šmária..))))

sharik
23. 09. 2011
Dát tip
chvíli jsem si říkal, že Mirek je šťastný klátič, než mi došlo, že slečna z tábora bude spíš dítě než slečna... :) tip

Garay
21. 09. 2011
Dát tip
Pane Jiří, to je spíš horor, neb mi běhal mráz po zádech... brr... takový dopis!!!! Ale napsané dobře. (:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru