Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MôJ MOZOG S NUDOU V PODPAžÍ

25. 09. 2011
6
8
463
Autor
+76

opäť slnko
staré
dobré
nudné

sedíme s Gregom v Rákoske
a slová sa valia ponad stôl
ako vlny bez príboja

: vedomie vpletené do časopriestoru

pijem kávu
neskôr kofolu

Greg srká pivo
pokúšame sa napísať báseň
odfotiť chvíľu do písmen

: korene nudy mi vrastajú do mozgu

"je to fasa - zavesím to na net"
"naozaj som spoluautor?" pýtam sa
mám však obavy - niečo tomu chýba


: prestal som chlastať a jednou
zo zvláštností týchto momentov
je, že odrazu vnímaš čas

máš čas
nadýchnuť sa
a porozhliadnuť

: Bin Ladin je mŕtvy


8 názorů

+76
01. 11. 2011
Dát tip
torpedo: _dakujem za tip :-)

torpedo
01. 10. 2011
Dát tip
na avizko od assura, - klasicka narativka, v zasade ziadne specifikum, ktore by ju vyclenilo z radu inych (minimum prvkov mimo tohoto pivneho subzanru) - ale je to ctivo napisane a povedal by som, ze technicky to zvladas. tip.

+76
30. 09. 2011
Dát tip
Winter: _máš pravdu, asi to nie je príliš čisté - taký Dirty style(?),haha _s tým vedomím, to je možno nejaký ten existencionalizmus (asi by som si už mal prečítať nejakého Sartra) _diky za tip. Petrusha: _yo, je to nejáke čudácke _dik za venovanú pozornosť.

+76
30. 09. 2011
Dát tip
nemluvná: _ďakujem za Tvoju podporu, je to už skoro polrok, tak sa držím aj depky (nuda)už prestali _počul som, že s fajčením je to oveľa horšie, takže Ti gratulujem _dik za tip. Aššurballit: _dik za tip, som rád.

Petrusha
26. 09. 2011
Dát tip
mňa to minulo ...

...podla mna gut....

Winter
25. 09. 2011
Dát tip
Přijde mi to ještě ne příliš čisté. Fráze jako: "vedomie vpletené do časopriestoru" vlastně nic neříkají.

nemluvná
25. 09. 2011
Dát tip
Je to stejné jako, když se přestane kouřit, držím palce, abys vydržel nejen v této básni v próze...ten čas nesmí být nuda, to byl předtím promarněný čas...když jsem si to uvědomila , co jsem "pročasokouřila"...bylo mi ze sebe na nic. Spočítala jsem to na hodiny, dny rok...které jsem nežila, jenom kouřila!! Zlatá nuda, však ji zaplníš..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru