Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři svatí

04. 10. 2011
2
9
791
Autor
velares

 

 trčí

uprostřed polí

Polabí

s obydlenou

vlakovou zastávkou

Otradovice

    pokoj pro tři     

s otevřeným koncem

vlak jim ujel

 

 

 

 


9 názorů

velares
07. 10. 2011
Dát tip
Jen hříčka slovní a tolik emocí... dík Michelle

Mě se to líbí a mám pocit, že jediný kdo si myslí, že je něco víc je Norbert von....Norberte, nevim o co se snažíš, asi o hustý a arogantní chování, věř ale, že působíš akorát směšně. Tvoje kritika má do kritiky, která má autorovi pomoct se zdokonalit dost daleko a nazvala bych to spíš cílením rejpáním, nebo jistým odreagováním na druhých..doufám, že ti to někdo vrátí stejnou mincí ))...tohle mě fakt nasralo...

velares
04. 10. 2011
Dát tip
No právě ne tím, čím jsi mě označil/a... A protože já se klaním, nech si svá slova. Kritiku by autoři potřebovali věcnou...ne napadat. Děkuji za přečtení.

velares
04. 10. 2011
Dát tip
nejsem vtipný, a obrazně jsem zachytil náš výlet s dvouma kamošama po Polabí, a bylo to putování po sochách Matyase A.Brauna,ktery tvoril i anděly a svaté...to je ale těžko vykládat, když neznáš mou tvorbu,ani nekuknes na profil...takhle omluva by nebyla panko ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru