Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěla bych

23. 12. 2001
0
0
1059
Autor
Petulka

....jen tak.... ....možná to sedí víc k blbůstkám.... ....ale já vážně ,,chtěla bych,,....

Chtěla bych závist vymýtit,

chtěla bych nenávist zabít,

chtěla bych slova navrátit,

chtěla bych jiná, tišše, ti říct.

 

Chtěla bych rovnost zavést,

chtěla bych lidi pochopit,

chtěla bych, mou duší tě provést,

chtěla bych myšlenky všech, tušit.

 

Chtěla bych vzpomínky vymazat,

chtěla bych gesta umět číst,

chtěla bych spřízněnost nalézat,

chtěla bych vážně, tě pochopit.


dobrá duša.....:)))

Litochowitz
23. 12. 2001
Dát tip
Taky bych chtěl.....

Gastarbajtr
23. 12. 2001
Dát tip
jo, já taky....

Knihovník
23. 12. 2001
Dát tip
noo, s tou závistí je ti ošemetný, špatnej pocit je to , to každopádně, ale přinese i spoustu dobrejch a důležitejch věcí. jinak s tim zbytkem docela souhlasim jen jedna věc navíc : Chtěl bych, abych už nic nemusel chtít.

DISPARITY
23. 12. 2001
Dát tip
Slečna je idealistka, což? Jako myšlenky celkem bezva, jako báseň lyrická rýmovaná trochu kostrbaté, ne?

Petulka
23. 12. 2001
Dát tip
Knihovník :-))) DISPARITY : souhlasím...

Beata
23. 12. 2001
Dát tip
Možná kostrbatý možná ne. Jednou jsem si sedla k papíru a tak jak lidi píšou nákupy jsem si nadepsla: Miluji: a začala jsem psát, vše co fakt miluji. Když jsem dopsala, na druhý papír jsem napsala : Nenávidím: a napsla jsem vše co nenávidím. Nebyla to žádná báseň, či dokonce velebáseň, byly to obrazy, které říkaly, tak tohle miluje a nenávidí Beata v 17 letech... Proč ne? A tak fandím Petulce.

dablik008
23. 12. 2001
Dát tip
nooooooo.... dovedes si predstavit co bych ti k tomu moh rict, ze jo? ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru