Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Siete 2011 - časový rozpis

11. 10. 2011
5
13
1815

navazuje na udalost: http://bezvedeni.pismak.cz/index.php?data=read&id=390840

Časový harmonogram:
14,05
Herzog Herzog

14,30
Pank v šercu
Dušan Šutarík
Erik Šimšík


15,30
Jonáš Zbořil a Jan Tůma
Ondřej Buddeus a Lukáš Kosek


16,20
Pavel Novotný /hudba/

16,45

Boris Lilov
Pavel Novotný
Christian Futscher

17,30 Pavel Novotný /hudba/

špecial
18,00
Uršula Kowalyk
Ingrid Hrubaničová
Jana Juráňová

Divadlo
19,00
Ria Kotibal: Žena cez palubu

Koncerty
20,30
Sundays on Clarendon Road

21,30
Vegetarian Delight


13 názorů

zbora: bolo dost menej ludi ako vlani. co asi ovplyvnil fakt ze sme nemali kapely z ba. co by si dotiahli vlastnych kamosov. + vela paralelnych akcii. ale inak myslim prebehli okej. ziaden vacsi zadrhel. aspon si ho nie som vedomy. fotky budu a mozno bude aj nieco viac.

Zbora
16. 10. 2011
Dát tip
Ten Christian Futscher musel být obrovské lákadlo. Celkem by mě zajímaly fotky, komety médií a dojmy vůbec.

Abulia
13. 10. 2011
Dát tip
ďik, použijem nohy a čuch . hh - všimol som (:-:)

abulia...zvladnes...ale inak upozornujem ze hh bude solo...usmev...

Abulia
12. 10. 2011
Dát tip
vystúpim a pojdem iba do ľava?

Abulia
12. 10. 2011
Dát tip
o 14.03 sa dakde vyústim na stanici. nájdem očko jednoducho?

dadadik
12. 10. 2011
Dát tip
fandím :)

Admin A
12. 10. 2011
Dát tip
Jasně, neříkám, abys to smazal, jen mi to přišlo takové nepraktické :) A krom toho jsi mohl původní upoutávku obohatit o časový plán a zveřejnit znova, z důvodu, které jsi nastínil výše :)

...pretoze povodna uputavka je davno zrolovana... ...pretoze to vkladam teraz ked je to hochaktualne... ...pretoze pismak nema flexibilny kalendar akcii...som nuteny ak chcem reklamovat akciu kde okrem ineho ucinkuju pismaci a je organizovana mnou a vznikla takpovediac na pismaku...nanovo... ...ak sa chces spytat preco som to teda vkladal v minulosti...tak pretoze som navyknuty ze tam traadicne chodi velke mnozstvo ludi z pismaka...nielen z bratislavy...a je dobre aby si zorganizovali cas...a vzhladom na to ze pismak nema flexibilny kalendar akcii...atd dokolecka...

Admin A
12. 10. 2011
Dát tip
Proč je to tady znovu? Mohl jsi přece to původní dílo jenom doplnit o tenhle časový rozpis.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru