Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzdelaní hlupáci!

15. 10. 2011
0
5
1009
Autor
s.i.k.o

pre pánov joycea, eliota a ďalších, ktorý s radosťou pretkávajú svoje texty nefunkčnou a zbytočnou latinčinou (a.i.)

literature should be written for ordianary people
tak aký má potom zmysel
quand elle est écrite en langue morte?


5 názorů

Scilly
16. 11. 2011
Dát tip
však tak aj jest.

Finneganovi život, Poundovi smrť.

Scilly
20. 10. 2011
Dát tip
*dlho bola funkčná

Scilly
20. 10. 2011
Dát tip
*dlho bola funkčná

Scilly
20. 10. 2011
Dát tip
páni sú mŕtvi a boli nakazení modernou a dokonca sa podaktorí dožili aj postmoderny čo je vyslovene nepríjemné... nemali na výber... už to nerobia... navyše si si vybral veľmi zlé príklady, keďže Mr.Joyce to naozaj takmer vôbec nerobil i keď si na sklonku života jazyk vykoštruoval, ale Finnegana by som do toho nezaťahovala... predsa len: we had lots of fun at Finnegan's Wake... Mr.Eliot síce často používa viacej jazykov, ale žeby práve s dôrazom na latinčinu... rather not. latinčina je nefunkčná hmmm... povedzme že dlho bola, a keď chceš ísť hlboko do románskych jazykov, čo je u tých pánov, ktorý to robia precedens, keďže každý z nich má v sebe niečo z Yurrup, tak je to vcelku logické... latinčina je zbytočná? to mi priblíž. a čo ťa na tom tak hnevá? anyway: Ez Po and the Possum Have picked all the blossom Let all the others run back to their mothers Fer a boye's bes' friend iz hiz Oedipus A boy's bes friend is his Oedipus.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru