Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uvidíme...

24. 12. 2001
2
0
765
Autor
nej(spíš)

Zkuste si tohle přečíst a pochopíte alespoň osminu mé osobnosti.Nebo minimálně dvanáctinu... A jestli ne,tak si z toho nic nedělejte,jsou přece Vánoce...

\"Vezmu si ty pruhovaný ponožky...\"Mikuláš se opatrně poškrábal na

nose.

\"Není to na tebe trochu málo duchaplný?\"optala se Anička opatrně.

\"Proč?Chlebník taky myslel na vzorek na koberci...\"

\"U Chlebníka je to zcela normální.\"uchechtl se Hubert.

\"Doprčic,musíme pořád mluvit jen o metafyzice a dadaismu?\"Mikuláš vypadal naštvaně.

\"Ale ne,jen se ti snažíme naznačit,že se v poslední době chováš docela..divně,no.\"

Mikuláš pokrčil rameny a zamíchal si čaj.\"To už jde jaksi mimo mě...\"

\"V tom případě není co řešit.\"uzavřel debatu Hubert.\"Nechme pruh pruhem...\"

\"Máš něco proti mým pruhovaným ponožkám?\"zatvářil se Chlebník uraženě?

\"Kdo do tebe kamenem...\"vzdyhla Anička a sfoukla svíčku.\"Nehledě k tomu,že je Hubert nehorázný prase.A dobrou noc.A laskavě mlčte...\"


Vole
23. 07. 2002
Dát tip
pripomina mi to film sam doma...*!

brachio
25. 12. 2001
Dát tip
já bych spíš čekal alenku...

cup_of_tea
24. 12. 2001
Dát tip
Tak myslim,ze vim,kde si vzala isnpiration!!! :))) a davam tipika,protoze to moc dobre znam P.S.At zije Cozto! ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru