Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak dlouho

26. 10. 2011
4
12
597
Autor
Klischéé

Zrzavej den

A nálada

Jak nachcáno v plechovým kýblu

Prázdné police

Zas ryjí do duše samotu

Oběd pro dva

Stane se večeří  pro jednoho

 

Tak pošmourno v teplických ulicích

Ještě není ani listopad

A na mě lezou vánoce

 

Je ráno

Poledne

A já zase sama

 

Jak dlouho ještě

Se budu konejšit jen tvými kapesníky?


12 názorů

Agibail
30. 10. 2011
Dát tip
fajn :-))*

tak to má bejt :)

Klischéé
29. 10. 2011
Dát tip
njn, vzala jsem to hákem a v devatenácti si myslela, že mi patří svět, nebo že si přede mnou aspoň sedne na pr.... a nesedl.

aha...brrrr...jesště, že jsem chlap, to mi připomíná, že jsem za to dnes Bohu jště nepoděkoval :) ve čtyřiadvaceti a už svatba a rozvod ?! jo jo, život nepočká...

Klischéé
29. 10. 2011
Dát tip
Jsou to injekce, u těch to jinak nejde, a dá se říct že ve čtyřiadvaceti ještě nějaké dopady moc neřeším. Spíš řeším dopad rozvodu a svodu a jiných věcí, které mě potkávají. Teď jdu nahodit jiné dílko, já opravdu nejsem ppoetička...

Klischéé : ale taky se říká, že brát ji nonstop není úplně ideální...ale nejsem doktor.. na netu můžeš bejt za koho chceš, i za dívku :)

Klischéé
29. 10. 2011
Dát tip
Své dny nemívám už od té doby, co vynalezli antikoncepci, která to umožňuje...tím to nebude. A jako dívku mě už taky dlouho nikdo neoznačil, ;-) díky.

LieblingsArbeit :-D

Jo!!! V tadytom díle to prostě je. Je to ta prostá uvěřitelnost ve skutečnost*

tipnul bych tak týden...tedy pokud máš "své dny", jinak tak 48 hodin, dívčí klasika :)

srozumeni
26. 10. 2011
Dát tip
A mně se to líbí...**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru