Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nymfa k zulíbání

30. 10. 2011
5
3
97
Autor
Levi

pro obě Sylvie

Zavinout se do samoty jako larvy motýlů?
Směšná nymfa k zulíbání, hladká kůže pahýlu.
 
Nastavit svou kůži slunci jako tichý zrcadlo?
Střepy skla skrz cesty krve? Za to by to nestálo.
 
Zpívat tenkou píseň ticha pro mlhu a rákosí?
Tělo řeky vzplane vztekem. Navíc se to nenosí - -
 
Vídám tě kráčet v ranním světle s tlustou kočku v náručí.
Bubínek skeletu, nachové křemence, hladinu rozrušíš.
 


3 názory

podobně jako IVO, pro Tebe je vázanej brzda, nicméně zde ses zalesk: Vídám tě kráčet v ranním světle s tlustou kočku v náručí. Bubínek skeletu, nachové křemence, hladinu rozrušíš.

Já jsem to nepojala jako vázaný verš, ale jako verš volný.. a když si to člověk navíc zašeptá, jde z toho zvláštní atmosféra. Plné neotřelých slovních obratů a dobrých nápadů. Netradiční věci jako je tahle? Sázej dál!

IVO
30. 10. 2011
Dát tip
Některý rýmy pod psa, fakt, rytmus kulhá na obě, volný verš Ti seděl daleko víc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru