Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcíply dobrý víly

29. 12. 2001
4
0
929

Jen málo lidí

pod zlatou skořápku vidí,

je jich však mnohem víc,

kteří pod ní kryjí své sladké nic.

 

Kde jsou ti, co touží po lásce?

Ostatní je pobili.

Topím se v otázce,

kde je dobro, co pohádky slíbily?

 

Mám chuť bojovat

a strach milovat.

Kéž by jich víc bylo,

těch, co jim říkáme: Dobrá vílo!


Kalima
15. 11. 2002
Dát tip
Líbí. Víš, že dobrou vílu má každý starý strom? Bylo tomu kdysi tak, že ji měl i každý člověk. Teď už jsou daleko více plaché.

Chareas
29. 01. 2002
Dát tip
Pohádky toho slíbily víc, třeba spravedlnost a lásku na celý život... Je to moc krásné, dovolávat se skutečnosti ve smyšlence. Tipík :)

morskyvanek
01. 01. 2002
Dát tip
Přímo vílovsky hezký. :o))) Taky se ptám kde je to dobro???? TIP!

Marigold
31. 12. 2001
Dát tip
Proč ten Landovskej název..? Nejdřív jako že "chcíply" a potom "kéž by jich víc bylo"... No...asi sem pomalejší:(... ........ Na louce tancujou svobodu milujou až já je uvidim tak půjdu rovnou k nim úplněk osvítí bilý luční kvítí to jejich hlas budí důvěru v nás... ....... (hele-ještě si to pamatuju!:))..)

Ten název je jen shodný s Landovým, vlastně tu píseň aní pořádně neznám, jen jsem prostě použila název, který už někdo použil přede mnou. S originalitou to nemá sice nic společného, ale nejsem první a jistě ani nebudu poslední, kdo to tak udělal. Chcíply protože: Ostatní je pobili.

Dědouch
30. 12. 2001
Dát tip
je to na nás...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru