Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kancelář

21. 11. 2011
4
8
1548
Autor
Annabella

Každý jsme to někdy zažil. Někteří to možná právě teď zažíváte, když se koukáte do drtících zubů vaší kanceláře. Velká papírová věž, klátící se na obě strany, hrozící, že každou chvíli se zřítí podlaze v ústery. Vy, klepající se strachy, kdy se tak stane. Ale žádná vůle s tím strachem bojovat.

V průhledných deskách
leží průhledná kopa papíru
čeká, až přijde na řadu
a nehledí na mou nevíru.

Věřím totiž, že se vyřídí sama,
ale je mi jasné, že to tak nebude.
Věřím taky, že ona chová se jak dáma,
aby mi ukázala, že tudy žádná cesta nevede.

Ať věřím či nevěřím, že se sama zvedne,
ona ví, i když se mi nesvěří, že zažívám chvíle bědné.
Chci je sklidit, nechci snad?

Papíry se mi teď smějí,
na mé jméno všechny znějí.
Nu což. Počkám, až na ně nasedá prach!


8 názorů

Benetka
03. 03. 2013
Dát tip
Ach! Počkám,až na ně nasedá prach... Naštěstí nejsem kancelářská krysa,tak nevim vo co go...Ale je zjevné,že někteří jsou těmi papíry natolik zavaleni,až se jim z toho probudí básnické střevo,musí vzít další papíry a napsat na ně sonet o papírech...Ufff...

alcap on e
08. 01. 2013
Dát tip

ujde-tip


lastgasp
07. 02. 2012
Dát tip
Nejlépe se papíry vyřídí uložením pod koberec. Pokud je nikdo do měsíce neurguje - jsou vyřízeny.

Johny Brdak
30. 12. 2011
Dát tip
Kopu papírů nedokáže vyřídit ani profesionální zabiják.... Kopa papírů je totiž ten nejlepší zabiják... :-) Aneb zavítání do pracovního sonetu :-)

Annabella
30. 12. 2011
Dát tip
Díky. :)

DanielP
29. 12. 2011
Dát tip
dobrá báseň. tip

Annabella
21. 11. 2011
Dát tip
Díky. A já si říkala, proč to na mě červeně křičí. :)

...vítej na Písmák(náš v prologu "úsrety")

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru