Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mirka Ábelová a jej hostia /Šaľa, Šamorín/

23. 11. 2011
1
1
1785

Mirka Ábelová v Šali

Čajovňa na konci vesmíru v Šali pozýva na verejnú prezentáciu zbierky Mirky Ábelovej - Striptíz.

Okrem Mirky sa predstaví aj jej hosť básnik a redaktor Vlado Šimek. Program spestria piesne dua Miloslav a Peter. Príďte sa pozrieť a presvedčiť o tom, v akom stave je slovenská poézia.

Mirka Ábelová - redaktorka Slovenského rozhlasu a poetka, žijúca v Bratislave. V roku 2011 publikovala v kolektívnej zbierke Sólo pre 9 hlasov (Ikar) a vydala debutovú zbierku Striptíz (Ikar), ktorá vyšla aj v Braillovom písme. Okrem svojho debutu predstaví aj čosi z novej tvorby.

http://kultura.pravda.sk/mirka-abelova-striptiz-07y-/sk-kkniha.asp?c=A110618_002314_sk-kkniha_p05

http://www.dotyky.net/?p=1123

Vlado Šimek - básnik z Bratislavy. V roku 2009 debutoval zbierkou Spam a iné (Nakladelství Petr Štengl). Svoje verše publikoval v poľskom mesačníku Odra (prekald Zofia Baldyga) a českom časopise pre súčasnú poéziu Psí víno, kde od roku 2009 pôsobí ako redaktor. Je tiež spoluzakladateľ OZ Literis (2009) a multižánrového festivalu Siete (od roku 2007).

http://www.literis.sk/index.php?page=assurballit


http://bandzone.cz/miloslav


čas   
27. listopad • 18:00 - 21:00
Kde?
Čajovňa Na Konci Vesmíru
M.R.Štefánika 12
Šaľa, Slovakia

 

Mirka Ábelová a jej hostia v Šamoríne

 

Mestská knižnica Zsigmonda Zalabaiho v Šamorínepozýva na verejnú prezentáciu zbierky Mirky Ábelovej – Striptíz. Okrem Mirky sa predstavia aj ďalší dvaja autori nastupujúcej generácie slovenských básnikov. Prvý krát sa na autorskom čítaní budete môcť stretnúť s básnikom Mikulášom Prokopom a predstaví sa aj jedna z najtalentovanejších slovenských poetiek súčasnosti Lucia Kramárová. Príďte sa pozrieť a presvedčiť o tom, v akom stave je mladá slovenská poézia.

 

Mirka Ábelová - redaktorka Slovenského rozhlasu a poetka, žijúca v Bratislave. V roku 2011 publikovala v kolektívnej zbierke Sólo pre 9 hlasov (Ikar) a vydala debutovú zbierku Striptíz (Ikar), ktorá vyšla aj v Braillovom písme. Okrem svojho debutu predstaví aj čosi z novej tvorby.

 

Mikuláš Prokop - študent Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Písaniu sa venuje len jeden rok a publikoval zatiaľ len na literárnych portáloch (pismak.cz, citanie.madness.sk) a v internetovom časopise iLeGaLit.

 

Lucia Kramárová - študentka gymnázia, Pravidelne sa zúčastňuje autorských čítani.Svoje básne publikovala v časopise Dotyky a v poľskom magazíne Arterie (preklad Zofia Baldyga).

 

......................................................................................................................................

Akcia sa uskutoční stredu 30.11.2011 od 17,00 v Mestskej knižnica Zsigmonda Zalabaiho v Šamoríne

........................................................................................................................................

 


 


1 názor

škoda, že tak daleko

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru