Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přes lásku do démonovi duše....

28. 11. 2011
0
0
345
Autor
baria

Hořím za živa a nevím zda je to plamen vášně nebo mi hoří duše od samotných hříchu lásky....

Krásně ses na mě usmál a já v  tu vteřinu byla tvá... Tvůj pohled mi chtěl tolik říct, ale nestihl to... zavřel si oči a oddával ses rozkoši, která ti proudila celým tvým nahým tělem...

Vtěsnaná těla do sebe padnou jako jin a jang... Můj jin pohlcuje tvůj jang...Má temná duše pohltila třpytivá křídla anděla... zakryla je svou šedí... Bojujuj!!!!....

Tmavé místo, kde plápolá plamen vášně, kde zuří chtíč, kde těla nejsou klidná... Chceme víc...

Líbáš mne na mnou zjizvenou pokožku plnou bojů z dávnýchy bitev.... některé ještě krvací a ty mi slízáváš krev,která ještě nezaschla.

Líbáš mne na rtech.... cítím se jako  v ohni,kde hořím za živa a nejde utéct...  Tvůj dech tak hřeje.... Tvé dotyky tak bolí a drásají mou černou duši....

Do srdce se vlila horká tmavá krev.... bije jako zvon na umíráček.... někdo zemřel..... Zemřela ta bestie ve mě... Můj démon byl poražen... Cítím jak mé tělo hřeje...

Chvěje se...Cítím jak kolem nás je zvláštní energie,která za chvíli exploduje... nechceš,abych ti utekla... pevně mě držíš...

naše ruce jsou proplené a spojené silným poutem, které nejde rozpojit... naše jin a jang se dostalo do rovnováhy...

Bolí to něco cítím.... Já tě miluji....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru