Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Workshop

02. 01. 2002
1
0
2068
Autor
katerl

Workshop

Motto: \"Možná, možná ne”

 

Co? - Sebezkušenostní práce, která obsahuje prvky z dramaterapie, pessoterapie, relaxačních a meditačních technik, zpěvu, různých druhů masáží, to vše spojuje linka taneční improvizace a partneringu. To jest tance a pohybu.

 

Komu je určeno? - Lidem, kteří rádi zkoumají a objevují nové prostory uvnitř sebe i vně. No a těm, kteří pracují na práci v pomáhajících profesích, zde také mohou načerpat inspiraci. Tančit a zpívat umět nemusíte, stačí, že máte chuť to zkusit. Být začátečníkem nese jisté výhody.

 

Kdy? - Březen, duben 2002. Setkání budou probíhat jednou týdně ve večerních hodinách.

 

Kde? - V některých z pražských tělocvičen v centru. Podrobnosti se dozvíte, pošlete-li svůj e-mail na adresu katerl@post.cz, případně na tel. 0728265900, ale preferuji kontakt po e-mailu.

 

Za kolik? - Cena je pohyblivá. Základní částka 2000,- Kč. Matky na MD, studenti a jinak sociálně neobdaření dostanou slevu po osobní dohodě. Přihlášky do 15.2.2002.

 

Předběžný obsah:

1. setkání - Seznámení se ve skupině, ochutnání práce a vlastním tělem, s rovnováhou, prvky z různých druhů terapie na téma - empatie, vcítění.

2. setkání - Zkoumání rovnováhy, práce s partnerem, taneční improvizace, prvky ze Sufi tance.

3. setkání - Téma: opozita v tanci a terapii, kontaktní improvizace, hra s obrazy.

4. setkání - Kontaktní improvizace, Africká meditace, tyčový tanec, intuitivní pohyb na různé druhy bubnů.

K tomuto setkání si můžete přinést jakýkoliv hudební nástroj s výjimkou kostelních varhan z důvodů prostorových, ale kdyby někdo měl nezvladatelnou touhu, můžeme to ještě probrat.

5. setkání - Využití paměti těla v taneční improvizaci, práce s hlasem a intuitivním pohybem.

6. setkání - Práce s imaginací při tanci, indiánský rituál “vyprávění příběhu” a jeho integrace do pohybu.

7. setkání - Skupinová kontaktní improvizace v tanci, kosmonaut.

8. setkání - Práce s rituálem masky a jeho integrace do tance.

 

Těší se na vás Kateřina Erlebachová

a veverka, co řekla, že mu nezbyde nic jiného než něco jiného.

 


katerl
17. 01. 2002
Dát tip
Ok, bobotic, muzes mi dat na sebe e-mail, nebo tak neco?

bobotic
16. 01. 2002
Dát tip
Potěšilo by mě to v Brně. Tanec je oblastí v mém preferování. :-) (preformování?)

katerl
10. 01. 2002
Dát tip
Kde by sis pral?Bobotic!Mozna Ti vyhovim.

Mahoney
08. 01. 2002
Dát tip
:)) hlavně že se máme rádi :) (já z toho polohumoru asi nikdy nevyrostu :))

Mahoney
07. 01. 2002
Dát tip
říkal jsem to napůl z legrace :) z té vážnější poloviny je myšleno asi tak: stačí bejt jenom trošičku vnímavej, abych z toho, co jsi tu napsala, poznal, že... ehm, to jsou ty věci, na která nejsou slova... ale to, na co mi chybí slůvko, zahrnuje i to, že upírat lidem volby je něco, co tě vůbec neláká... tedy "děkuju, že mi neupíráš volbu" znamená "děkuju, že jsi, jaká jsi" ...tam někam dovnitř a nahoru děkuju za každého takového človíčka...

katerl
07. 01. 2002
Dát tip
Mahoney, ja Ti take moc dekuji, ze to beres.tAKY DEKUJI, ZE JSI KDO JSI.Kate

bobotic
07. 01. 2002
Dát tip
Proč je to v Praze?

Mahoney
04. 01. 2002
Dát tip
já vím :)) a děkuju, že mi ji neupíráš :)

katerl
04. 01. 2002
Dát tip
No , vsak ano, Sonatina,vzdyt ja Ti to prece netlacim.Jsem rada, ze ses ozvala.

katerl
04. 01. 2002
Dát tip
Mahoney,to bych si nikdy nedovolila.Neni to moje oblibena cinnost-upirat lidem volby.

Mahoney
03. 01. 2002
Dát tip
no, kdyby civilkáři nemuseli platit vstupné a někdo jim zaplatil cestu, určitě bych se ukázal... ehm... éééé? no dobrá, tak já se dál necham doma olizovat našim skorojezevčíkem... :))

katerl
03. 01. 2002
Dát tip
Jak myslis.

katerl
03. 01. 2002
Dát tip
I tak Ti Sonatina dekuji,libi se mi, jak mas vychytane svoje emoce.A s tou cenou-ja myslim, ze je slusna, za informace, ktere tam poskytuji jsem zaplatila desetkrat tolik.

katerl
03. 01. 2002
Dát tip
Mahoney-Tvoje volba je Tvoje volba.

Kateřinko, slibuji ti, že ti tam nebudu chodit dělat ostudu, do té tělocvičny plné relaxací a jiných špásů, ale přeju ti, aby ti to klaplo.

Bacil
02. 01. 2002
Dát tip
No, u mě jako Brňáka to nehrozí. Ale zaujalo mě slovo PARTNERING. Co to je? To je něco jako ring pro partnery? ;-))

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Bacile, to bude něco jinýho. Ten máme doma zdarma imrvére.

Bacil
02. 01. 2002
Dát tip
No jo, to mě mohlo hned napadnout, že za to by nikdo neplatil :-))

Bacil
02. 01. 2002
Dát tip
Že by se tahle paslova už dostala i do slovníků? I když, tam se najde někdy lecjaká hovadina :-)

Já se musím připojit k Jarkovi Slintalovi... taky ti tam nepůjdu dělat ostudu...:-) Nicméně, ať se dílo podaří.:-)

Bříza
02. 01. 2002
Dát tip
Wopi: nenadávej kolegovi - ano ? Sám jseš imrvér - abys věděl !!!

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
No, to máš jasný, kdyby to bylo jednoduchý, nemusely by se dělat složitý akce. Aneb - co přichází bez těžkostí, nemůže být ku radosti. Já se obávam, že bych to nepochopil ani po celým víkendu.

hubertxy: Pessoterapie? A nemůže to být třeba, že ti začnou od novýho roku dávat vejplatu v pesos? Víš, něco jako léčba šokem...:-)

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Voni mě předběhli. Já myslel, že budu následovat po hubertovixy. Nebo po hubertxyovi. Bříza: já vim...

A co takhle v Plzni?

Jak tak na to koukám... 7. setkání kosmonaut? To jako přijde Remek?

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Katerl: neber, prosím, mé poznámky negativně ani osobně. Věřím, že jde o dobrou věc. Ostatně - co se škádlívá... ;-)

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
SlečnaMezková: souhlas!!

Bříza
02. 01. 2002
Dát tip
Já bych řekl, že pessoterapie bude něco, jako nechat se voblíznout nějakym čoklem ...

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Monty: Remek by byl ještě dobrej. Horší by bylo vyvolávat ducha chudáka Gagarina.

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
hubertxy: v Plzni se bicí těžko sháněj - já mam známý dva rockový bubeníky a ani jeden z nich si na ty svý miláčky nedá šmátnout!

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
hubertxy: Náhodou... neni nad dobrou seanci :)

Wopi: Gagarin neumřel. Gagarin stále krouží. Proč myslíš, že Rusové pořád ještě lítaj do vesmíru? Vozej mu důchod, přece... Bříza: To je hundterapie.:-) Její další fází je "Prima vařečka" - dnes štěkanátky.

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
No jo. A navíc ten hrnec je i víceúčelovej. Mezi bubnováním může hostit toho psa.

Tak mě napadá, že bych docela ráda vyzkoušela intuitivní pohyb na kostelních varhanech... může mi někdo dát inštrukce?

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Fakt už musim přestat, nebo mě katerl zakousne.

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Monty: Intuitivní pohyby už jsem jednou dělal. Dneska už je následek o hlavu větší než já.

No, ehm, já toho už taky nechám, aby mě katerl taky nesežrala... namísto hundguláše.

Bacil
02. 01. 2002
Dát tip
A jsme zase u pessoterapie (kdysi mě moc pobavila Modonka, jak psala o tom, co dělají její pesy). No jo, KatErl nás asi zakousne všecky, že jsme jí tu udělali (hund)goulash. Ale co s tím... A propos, než Gagarin a Remek - lépe začít s Lajkou (A jsme zase u pessů...)

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
Jarku,ostudu bys mi neudelal, zname se.

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
Slovo partnering v tanci znamena praci s partnerem.

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
Moc Ti dekuji za prani, Monty, taky Ti preju, aby se Ti podarilo, co si prejes ty.

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
Dobry napad, budu o tom premyslet.Kdyz mi das na sebe kontakt, ozvu se potom, kdyby to vyslo.

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
Wopi, rozumim, ja se jen tak neurazim.Verim Ti naprosto, ze to nemyslis zle,jen se pobav.A diky za prispevek.

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
Hubertxy, nech je.Me to fakt nevadi,vim, ze se lide potrebuji na necem pobavit,i k tomu je tu prostor.Aje reknu vam v kostce, co je to Pessoterapie-je to psychoterapeuticky smer, ktery vymyslel pan, ktery se jmenuje Pesso a vychazi z tance.Mejte se hezky.

katerl
02. 01. 2002
Dát tip
O plzni take premyslim, kdyz mi date na sebe kontakt, jako pripadni zajemci, mohu si udelat i vylet.

Wopi
02. 01. 2002
Dát tip
Ne, katerl, se mnou to nemá smysl. Mě se kdysi jeden guru pokoušel naučit správné aaóóóóóooooooooouuuum, ale po dvou hodinách poslouchání mých sípavých pokusů (stále sípavějších a vlezlejších) to nevydržel a dovolil mi držet hubu. A s tanečním pohybem je to ještě horší. To má lepší pohyby i ochrnutej hroch postiženej úpalem. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru