Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

němoválka

14. 12. 2011
22
14
2666
Autor
Santi€
proč
hezké věci nevyzní tak
jak si je malujeme
ve skicáři naší mysli
a máme potřebu vše doříkávat
dociťovat
 
odrážíme se od střepiny z vánoční ozdoby
do pokoje padá večer
a ticho nad ním bdí
jako starostlivá máma nad kolébkou
 
baňku už neslepíme
nemá cenu mluvit
 
je to vlastně samota
když dva
mlčí proti sobě

14 názorů

Johny Brdak
01. 01. 2012
Dát tip
Není lepšího přítele (družky), než toho, se kterým se vám dobře dokáže mlčet. toť stará pravda. Ale mlčet proti sobě? To mě nikdy nenapadlo a přitom se to vlastně děje možná častěji a je to fakt mazec. Pěkné, TIP.

co dodat, snad jen, ze svet je jedna velka nacucana houba, nekomu smrdi jak po roce v drezu, nekomu se libi jeji barva, nekdo ji pouziva denodene, nekdo ji nenavidi, a nekdo miluje, protoze bez ni, co by si pocal :)

Santi€
17. 12. 2011
Dát tip
dík.

Jinovata
17. 12. 2011
Dát tip
Přečetl jsem poslední tři díla. Prospělo by ti soustředit se na obraznost (ta je občas fajn) a dát si mnohem větší pozor na kýč.

a2a2a
16. 12. 2011
Dát tip
tady obdobný problém, všechno napřímo, bez šikovné metafory, to s tou kolébkou je takové už moc přecitlivělé, naopak verš ...odrážíme se od střepiny... je šikovný, ale ne úplně využitý nápad, který by z něj udělal ještě lepší metaforu. Je vidět, že citlivě vnímáš nálady, ale vyjadřuj je mnohem prozaičtěji, prostěji a třeba i drsněji, ona, je-li tam, stejně dolehne, ale nebude připadat jako by naočkována.

avox
14. 12. 2011
Dát tip
Stačila by mi první sloka jako miniaturka a to další druhá... jenže kdo by vymýšlel dva názvy, viď? :-)) */

Agibail
14. 12. 2011
Dát tip
*

reinka
14. 12. 2011
Dát tip
Santi, vím, o čem píšeš...

Hesiona
14. 12. 2011
Dát tip
Ten úvod mi tam připadá jaksi navíc...

srozumeni
14. 12. 2011
Dát tip
nádherně smutné...***

Tony.cs
14. 12. 2011
Dát tip
*

Je to krásné, jako ty tiché bílé baňky, když němé čekají celý rok v krabici v komoře...proč němoválka, vždyť to může být i němoláska.- V lásce je to zřejmě vrchol: mlčet si spolu....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru