Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odmyšleni od všech

15. 12. 2011
2
6
592
Autor
dracomir

Cránio Cerebrální Autoportrét

VI.
Svázané údy v podkroví
pro klam nitra svého.
Bezpáteřní, ale svaloví
se ocitají u zrozeného.
 
Náhledy z podhledů oněch,
obaly ulit, schránek, těl.
Vidiny druhých a těch
jenž nerozluštili oka běl.
 
 
Odmyšleni od všech

6 názorů

dracomir
16. 12. 2011
Dát tip
pro velares a za dodatečný tip téže.

dracomir
16. 12. 2011
Dát tip
a za tip rovněž

dracomir
16. 12. 2011
Dát tip
To je přínosná informace. Uložím si to jako myšlenku dne do svého podkroví. Dík za zajímavý přívlastek :-)

Prosecký
16. 12. 2011
Dát tip
železo je chytré. Mně také vadí, že motýlka chráníme, ale klas obilí bez zaváhání zabijeme. Už několikrát se týmy vědců zabývaly myšlenkou, jestli nevznikne větší škoda pěstováním obilí, než kdybychom ponechali určitou část lidsta zemřít hladem.

dracomir
16. 12. 2011
Dát tip
Nerozumíš, ale napsal si to v poslední větě a odpověděl sis tak správně sám........je to (stroze napsáno)o nepochopení a bezmocnosti:-) S rýmem by jistě něco udělat šlo, ale není hlubší důvod?! A úpadkovité to dozajista je, ale odmítavé nikoliv....je to i docela konvenční řekl bych:-)Dík za kontro V.

velares
15. 12. 2011
Dát tip
Čím více to čtu, tím méně rozumím, a možná za to může i název. Je to nihilismus ve třech slovech? A dál dekadence? Nešlo by něco udělat s rýmem:oněch-těch-všech? ostatní verše ladí Nerozluštil jsem...o čem to je brachu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru