Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touhy

23. 12. 2011
5
10
921
Autor
In darkness

 

Noční touha Plastové dámy, 

obláček kouře z jejích rtů,

letmý polibek hojí nám rány,

ničí nás, stahuje do říší snů.

 

Kde nečeká objetí a vlídné úsměvy,

hoří tam samota, spaluje okolí,

Plastová dáma to všechno ví,

přesto přichází, v kráse poslední, k mé posteli.

 

A já rozkoší omámen leže na trní  rozjímám,

čekám až Plastová dáma udeří,

zarmoucen,zahanben porážku přijímám,

Jen ten co ji nepoznal vyvrací,nevěří...


10 názorů

dobré*

jH
05. 07. 2012
Dát tip
*

Folean
28. 12. 2011
Dát tip
No tak, pánové, to jste nikdy neslyšeli o uvolněném verši nebo umění přednášet? Pochlubte se . kdo nepočítal verše a vnímal téma a metaforu?

gringoo
28. 12. 2011
Dát tip
Stumpf: 13 ne13 sama píše, že chybama se člověk učí, jak se ale o těch chybách dozví, když jí každý napíše: na třináct je to krásný... ani já ani ostatní si myslim to nemyslí ve zlém... netřeba obrany.

Aroganc
25. 12. 2011
Dát tip
Ano, téma mi přijde vhodné. Ale rytmus je jaksi v nedohlednu. Řekl bych, že tomu dosti ublížila snaha rýmovat a v posledním verši asi i interpunkce, popřípadě odsazení. Ale možná je to jen mé zdání.

In darkness
23. 12. 2011
Dát tip
Ne, ne jsem ráda za kritiku. Chybami se učíme, tedy snad... Děkuji :)

Tohle je jedna z tvých slabších. Téma dobré, to mne zaujalo, ale zpracování nic moc. Pardon.

gringoo
23. 12. 2011
Dát tip
chybí tady rytmus, ani rýmy nejsou to pravé,některé se špatně rýmují, některé je lepší nepoužívat, jako třeba rozjímám-přijímám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru