Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Genitální příběhy z mého dětství - Příběh první

30. 12. 2011
5
5
405
Autor
sputum

Genitální příběhy z mého dětství

No když má příští rok stejně být ten konec světa, tak se s vámi podělím o dvě trapné příhody z mého dětství.
Cizí trapas vždycky potěší, no ne?


Příběh první

Nevím už přesně, kolik mi tehdy bylo let, ale odhaduju, že tak kolem osmi, jelikož jsem ještě chodil na první stupeň.
Jednoho dne jsme měli s matkou někam jít a ona mě "chytře" poslala na záchod, abych se předem vyčůral a pak už nezdržoval.
Jenže zkuste se vyčůrat na povel, když se vám prostě nechce. Nejde to. Takže jsem stál na záchodě, žmoulal jsem ho v ruce a... nic.
V té době jsem už znal pojem močový měchýř a věděl jsem, jakou má funkci. Byl jsem zvídavý a hodně sečtělý kluk. Číst jsem uměl dřív, než jsem šel do první třídy. Kdovíproč jsem ale chybně usoudil, že močový měchýř se nachází v šourku. Možná to slovo měchýř u mě vyvolávalo představu nějakého váčku a byla zde navíc zjevná blízkost se zbytkem močového ústrojí. Že by močový měchýř mohly mít i ženy, to jsem v té době jaksi neřešil.
A teď si představte, že jste dostali příkaz vyčůrat se, a že vám to nejde. Co asi napadne malého kluka, který si myslí, že močový měchýř je v šourku? Ano, správně. Když to nejde samo, tak by možná pomohlo, kdybych si zmáčkl močový měchýř, no ne?
No... když jsem se trochu vzpamatoval z té nečekané nepříjemné křeče, kterou jsem si tím přivodil, tak moje první myšlenka byla - proč mě sakra tak bolí močový měchýř? A okamžitě jsem běžel do obýváku pro knížku Domácí lékař a začal jsem hledat Bolesti močového měchýře.
Dočetl jsem se tam, že bolesti močového měchýře mohou být způsobovány močovými kameny.
Tak jsem si ten svůj "močový měchýř" prohmatal a s hrůzou jsem tam objevil dva kameny velké jako ořechy!
Néééé! Proč zrovna já?? Vždyť tady píšou, že se to stává jen starým lidem! To budu muset na operaci??
Kousek dál psali, že proti kamenům pomáhá nějaká minerálka, takže jsem okamžitě běžel do kuchyně, otevřel první minerálku, co mi přišla do rány, a začal jsem ji pít.
Matka na mě chvilku koukala a pak se zeptala, proč to jako celé piju. Tak jsem jí rychle vysvětlil, že to piju jen proto, aby se mi náááááhodou neudělaly močové kameny. Samozřejmě jsem nechtěl přiznat, že už dva mám. "Ty máš močové kameny?", zeptala se.
- Nééééé! To já jen, aby se mi náhodou neudělaly...
- No z téhle minerálky by se ti naopak ty kameny spíš udělaly. Proti kamenům je speciální minerálka z lékárny.
- Pfffffffrrrrrrfuj! (citoslovce urychleného vyplivnutí obsahu ústní dutiny) Cože??? Takže kvůli těmhle blbým minerálkám, co furt pijeme, mám teď močové kameny?? To musíme jít okamžitě do lékárny koupit tu správnou minerálku!
- Ty máš močové kameny?
- No... víš...
a musel jsem s "pravdou" ven...

Jó poznání někdy bolí. Ale byl jsem rád, že nemusím na operaci. :)
 


5 názorů

srozumeni
05. 01. 2012
Dát tip
Jsem ráda, že jsem se vrátila. Moc vtipný a ezky napsaný příběh...***

Fouraix
02. 01. 2012
Dát tip
muheheh

8hanka
31. 12. 2011
Dát tip
:)*

libuse 007
31. 12. 2011
Dát tip
super jsem zvědavá co ještě bude

heartrate
30. 12. 2011
Dát tip
:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru