Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Best of

31. 12. 2011
6
5
1157
Autor
Michelle *_*

Tak jsem se probírala svým "nočníkem" (místo deníku) zhruba od sprna (když je teda ten poslední den roku) a vybrala jsem ty "nejlepší" věty, kterým jsem musela věnovat o trochu větší pozornost, než těm ostatním blábolům, co tam jsou. Jsou to vždycky první věty denních zápisů. Musela jsem se smát u všech. Něco mi přišlo vtipný, něco naprosto absurdní a něco mi přišlo směšný, jak jsem se snažila o hluboký myšlenky :D A stejně mám nejradší předposlední zápis.

Včera jsem si tak trochu vylejvala zlost, jenže jsem netušila, že už nepůjde vyprat.

Vyzpovídat se sama sobě je v zásadě hřích, je-li hříchem lhát.

Když mám bordel v hlavě, uklízím pokoj.

Podivné nicnedělání, podivná apatie a podivné ticho.

Babička říká šufle místo šuple!

Včera v noci jsem zažila svůj největší dosavadní životní paradox; z nejbohatšího místa na světě-Monaca jsem se vracela do Rokytnice.

Ti, co ze sebe přímo nechávají číst jako z otevřených encyklopedií budoucnosti mě už vážně začínají točit.

Dneska je přesně ted den...přikrýt hlavu peřinou a probudit se až zítra.

Patřit každým okamžikem jinam a někomu jinému...to je teprve svoboda.

Přestala mě bavit role sluhy dvou pánů.

Bolestej, radostně těžkej, nízkotlakově padající pocit...jo jo, jenže malý je svět a veliké je toužení-a ještě ke všemu jsem zlodějka replik!

Chci okamžitě sbalit minimum věcí a táhnout na Bali!

Jakmile začnete dostávat místo dárků obálky, jde to s váma do kopru; počkám tam na vás.

Já som drevosustruhaaaaaaaaaar...ty jeho vejšky!!! DYKtátorské šialenstvo mě zasáhlo...

Tak že prej Rykrová jednou zazáří. Prej k tomu mám předpoklady. Že prej stojí celá Rokytnice na uranu. To jen k tomu, jak umí udělat chemikář radost.

Shodou zcela nepředvídatelných náhod jsem zjistila, že náhody neextistujou.

 


5 názorů

srozumeni
26. 02. 2012
Dát tip
super...***

guy
01. 01. 2012
Dát tip
hmm, s některými se mi docela dobře souzní .. :)

Dianella
01. 01. 2012
Dát tip
:D:D:D tak předposlední je opravdu nejlepší..dobrej nápad:)

Aroganc
01. 01. 2012
Dát tip
grr a krleš *

hezký zvláštní vyběr možná to taky zkusím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru