Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Harry Potter

05. 01. 2012
3
4
417
Autor
sputum

Ještě jedna kratičká vzpomínka na děcka z okolí mého bývalého bydliště.

Jednou jsem viděl z okna trojici dětí, které si chtěly hrát na Harryho Pottera. Bohužel měly ale pro takovou hru poněkud nevyhovující genderovou sestavu. Skupinku totiž tvořil jeden kluk a dvě holky.
Hlavní dívčí role je v tomto příběhu ovšem pouze jedna, takže mezi potenciálními hlavními představitelkami nevyhnutelně došlo ke konfliktu.
- A já jsem Hermiona.
- Ne, já jsem Hermiona!
- Ne! Já jsem Hermiona!
- Já jsem Hermiona!!!

pak přišel nečekaný zlom
- Já jsem Hermiona z prvního dílu!
- A já jsem Hermiona z druhého dílu!

A bylo po problému.

Dlouho jsem to pak považoval za naprosto geniální řešení, které by dospělého člověka nikdy nenapadlo.
Časem mi ale došlo, že dospělí vlastně také občas použijí podobné řešení.
- A vy jste kdo?
- Hujerová. Manželka.
- Ale manželka je přece...
- Já jsem z prvního manželství.

Takže vlastně taková "manželka z prvního dílu".
 


4 názory

sputum
06. 01. 2012
Dát tip
M.K.: To je pravda. Lidé jsou v tomhle ohledu strašně sobečtí. Mám rád holky, které se o svého kluka se mnou podělí, ale bohužel jsem zatím žádnou takovou nepotkal. :) (No vlastně jsem jich potkal dost, akorát že nevěděly, že se s někým dělí)

Zuzulinka
06. 01. 2012
Dát tip
:)

srozumeni
06. 01. 2012
Dát tip
pěkné...***

Marcela.K.
05. 01. 2012
Dát tip
:-)problémy se v dětském světě dají řešit bezbolestněji, než v tom dospělém... tedy pokud nechybí dobrá vůle se podělit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru