Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Peníze

13. 01. 2012
2
2
420
Autor
HolyTrue

Peníze

Peníze znamenají moc. Peníze se mohou pro mnohé z nás stát synonymem štěstí. Peníze tvoří moc, a moc přináší Respect.

Peníze. Moc. Respekt. Pro mě jedinečná a nezpochybnitelná Svatá trojice, která hýbe světským světem.

Bankovky... papírky s hezkými obrázky s vyšší morální hodnotou pokud nejsou zmačkány a pošpiněny. Na pohled opravdu kus bezcenného papíru s řadou ochranných prvků, ale běda pokud byste se k němu chtěli i tak zachovat. Třeba ho spálit. Většina je pro jeho záchranu schopna i strčit ruku do ohně... v tomto případě i doslova.

 

Peníze hýbou světem. Hýbou mnou. Miluji je, zbožňuji je, chci je.


2 názory

Myslím si, že jednou z příčin bylo odebraní ceny životu a jejího přiřazení k výrobkům. To je však zvláštnost, protože každý toužil po ceně svého žvota. "Stanovili jste cenu výrobku, jenže pro člověka má cenu jen život a mně se zdá, že první obchod proběhl výměnou."

to ti teda nezávidím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru