Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temný Pán

13. 01. 2012
0
0
366
Autor
HolyTrue

Padlý anděl moderní doby

Temnota. Zloba. Nenávist. V tuto chvíli pro mě už tato nádherná slova znamenají štěstí.

Provázejí mě po celou dobu mého života. Zpočátku jsem se s nimi snažil bojovat, popírat je a nepřipouštět si je. Čím delší dobu jsem ovšem prožíval pocit radosti a štěstí, tím prudší a bolestivější zásah mi Zrada či Bolest duše, přinesla. Tím větší bylo moje trápení a čím dál víc jsem se musel přemáhat abych se z těch depresivních stavů dostal.

Ovšem poté jsem procitl!

Nebylo to hned, bylo to dlouhodobé a bolestivé.

Přirovnal bych to k léčbě rakoviny (nechci v žádném případě zlehčovat utrpení lidí, kteří jí mají) jako několikaleté ozařovaní, při kterém je vám zle, spadají v vlasy a ještě další strašné věci. Ale pak se to povedlo. Byl jsem vyléčen. Temnota, Zloba, Nenávist se staly mou součástí. Srostli jsme v jedno silné Já.

 

Přátelství pro mě stále znamená hodně. Možná i více než před tím. Pro mé přátele jsem schopen se obětovat a maximálně jim pomoci.

Na druhé straně ale tím více radosti mi přináší neštěstí a smůla mých nepřátel. Živí mě nenávist k nim.

 

Stal jsem se Temným Pánem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru