Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Scarlett Flame - Kapitola první

13. 01. 2012
0
0
296

 

Jo, stává se to. Lidi Vás prostě odkopnout, jednosuše se na Vás vyserou, protože si najdou někoho užitečnějšího; nejlépe bohatčího, hezčího a chytřejšího. 
Hele, když se nad Tím člověk zamyslí: dneska je každýmu u zadní části těla, kdo má co vevnitř, jde psrostě jenom o vzhled.
 
Je mi šestnáct, kamarádi nikde a spřízněná duše? 'Spří... spří-co?' Ne, fakt mi to nic neříká.
Většina lidí mi nadává a nemá mě ráda, jiní o mě ani nevědí, což je asi ještě horší.
Pak skončím na záchodkách, brečím, a moje namodralá řasenka je rozmazaná po celým obličeji, prostě pohodička.
 
Deprese ničím posloucháním metalový muziky, přičemž si čtu nebo pařím onlajn hru Love Me, jak poučné. 
 
„Hey, Scarlett!“ 
„Tíno, co tě žere?“
„Kromě Tvýho ksichtu? Ty celá!“ Ten Tínin smích mi leze na nervy!
„Hech, ohromně vtipný, určitě se staneš komikem roku 2011.“ Ne, já je vážně nchápu. Něco jsem jim udělala? Sakra, ne, tak proč se do mě tak navážejí, proč mě tak nesnášejí?
Jediný, co mě při těhlech hádkách drží na nohou je můj drak Plam. Menčí figurka draka, která má v sobě něco zvláštního; nějakou moc, něco, co mě vždy ulidní, zmírí, uchlácholí, tak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru