Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pracovní stolek

03. 01. 2000
0
0
1120
Autor
Nevill

Na entropickém stolečku velice špatně se žije, z rozbitého smutného hrnečku kávu nikdo nepije. Stoleček býval uklizený, jenom radost pohledět, teď je chudák celý zaprášený, lepší je nic nevědět. Artritická lampička zlomený má krk, kovová stará babička, neudělá už ani mrk. Vypsané propisky, papíry popsané, zbytečné zápisky, básničky ztratené...
sk8ergirl
22. 05. 2004
Dát tip
Pokulhává ti trochu rytmus...ale stejně mi to moc nesedí, je to sice hezky smutné, ale asi mi takovýhle typy básní nejsou sympatické...

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Hezké, hravé...ten smutek má takovou zvláštní dimenzi...já vidím něco jako chaloupku v lese na samotě....

Saxanka
02. 09. 2000
Dát tip
Hetké....

Merle
04. 01. 2000
Dát tip
Souhlas s Krytýkém... nejde o verš, jde o rytmus. I tak se mi to ale líbí.

Prokletí
04. 01. 2000
Dát tip
ale tohle jde...

Krytyk
03. 01. 2000
Dát tip
"kávu nikdo nepije" bych posílil slabikou na "kávu nikdo nevypije", celé je to rytmicky mírně nejisté, ale jinak sympatické :-))

Nevill
03. 01. 2000
Dát tip
krytyk: "nevypije" by znělo asi líp, ale zase je to dost hloupé spojení...z rozbitého hrnečku se káva ani vypít nedá...proto je hrneček smutný, protože z něj nikdo nepije...jinak rytmicky to je poněkud nepovedené, přiznávám...řekněme, že to je ne zcela pravidelný verš...:-))

Somnambul
03. 01. 2000
Dát tip
ty tvoje hřbitovní jsou lepší:o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru