Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro blbou náladu

04. 01. 2000
1
0
536
Autor
=aknozama=

Z temných děr a dračích slojí táhne špína, smrad i děs, jak černé rakve v řadě stojí smutek, bída, smrt i běs. Z temných děr a lesních houští cítit je síra, pekelný dech, tajemné síly se do tance pouští, strašný, živoucí, divý běh. Z temných děr a dračích slojí rodí se hrůza, zlo a strach, v bolesti, žalu a v beznaději vše vydává se smrti napospas. Do bláta krev a s krví bláto, všude je cítit jeho pach, jen bláznova duše dívá se na to, jak lidské plémě se rozpadá v prach.
Sly
13. 01. 2000
Dát tip
Budiž krásy světa potopeny jsou v kryptě tmavé.

...ach né, vyvrhni zpět slova tato ze žhavého chřtánu. Vždyť slunce ještě svítí a mi lidé máme se snad ještě rádi.

Amadeus
08. 01. 2000
Dát tip
Myslím, že na Erbena je to slušné, ale já Erbena nenávidím, a ten taky neměl žádné deprese, pokud vím, - zkus napsat Svatební košili, Zlatý kolovrat, určitě ti to vyjde...
to je ale nevážné, možná by to stálo za rozebrání, neboť v tom jsou docela dobré prvky, i když je vlastně špatná doba, Erben zemřekl!!!!!

Peklinda
06. 01. 2000
Dát tip
Ty brďo úplné zjevení konce světa.

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
Ouuu. Velmy pekelný pohled, dobře napsanej.

Saša
05. 01. 2000
Dát tip
Až zase depku budeš jednou mít
nepřestávej při tom trochu snít
věřím, že jednou napíšeš sem hit
o tom jak krásné je přec v světě žít
:c))

Nevill
04. 01. 2000
Dát tip
Nic nezvedne náladu jako taková hřejivá básnička...moc hezké...:-)

xpired
04. 01. 2000
Dát tip
Ano, většinou jsme všichni blázni. Musíme být(?!).

Merle
04. 01. 2000
Dát tip
Uvidíme, co se z tebe ještě vyloupne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru