Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem byl darovat sperma

04. 02. 2012
5
14
3461

Toto je malá příhoda z mého života. Další takové povídky naleznete postupem času na písmáku, nebo na mém blogu: http://demencedefloracedegenerace.blogspot.com/

Seděl jsem na privátě a líně kouřil. Na sobě nic než župan a sem tam jsem se pohladil na kulích. Přemýšlel jsem, jak si vydělat nějaký snadný prachy. Už nevím, na co sem je potřeboval. U stolu se mnou seděl i můj spolubydlící. Taky kouřil a přemýšlel se mnou. Pak ho najednou napadlo „Hele,“ a típl cigáro o ohryzek asi týden starého jablka, co sme měli na stole. „Běž darovat sperma ne? Nebo krev.“ Ten nápad se mi hrozně zalíbil. Típl jsem cígo o jabko a šel googlit, kde dobře střelit to nejcennější z muže.

 
Asi dna dny na to, co jsem odeslal formulář mi zavolala pani doktorka, abychom si domluvili schůzku.  „Jasně, že můžu přijít hned zítra ráno.“ Řekl jsem zvesela a smál jsem se v duchu myšlence, že bych si ho při tom hovoru vyhonil. „Dobře, budeme se na Vás těšit.“ I já na Vás.
 
Druhý den hned ráno jsem sedl na trolejbus a jel na určenou adresu. Koukal jsem po lidech a přemýšlel o tom, že většina lidí co tu se mnou jede si ho určitě takhle brzo ani nevyhonila a i kdyby jo, tak za to nedostanou tak skvěle zaplaceno jako já. Amatéři. Na tváři jsem měl podivně oplzlej a šťastnej výraz, na kterej podivně dobře reagovaly dívky. Většina se usmívala nazpátek. Pravděpodobně ze mě byl cítit testosteron, podivný druh sebevědomí, že do toho jdu a dobrá nálada. To je koktejl, na který reaguje dobře snad každá. Ach holky. Jste jako sbor mladých kloučků, těsně před zneužitím vaším sbormistrem. Stačí vám dát jen noty do rukou a spolu s nima máte i jeho ruku v gaťkách.
 
Vystoupil jsem a kráčel k růžovému domu. To byl cíl. Bylo to jak vtip od Petra Rychlýho. Růžovej dům, kam půjdu honit. Uvnitř to bylo neuvěřitelně honosný. Dokonce mi naproti vykročil recepční a ptal se co potřebuju. Řekl jsem, co potřebuju a pán mě odtažitě poslal do druhého patra.
 
Krásná, čistá, uklizená čekárna. V ní tři osamělý ženy kolem třicítky. Dobře oblečený a každá měla nějaký lejstra v rukou. Nemůžou mít děti, tak šly sem na kliniku, řekl jsem si. A nebo si jdou pro sperma, aby měly děti bez těch "zasranejch chlapů". Pyšně jsem se prošel kolem každé z nich, aby viděly, z čeho si ty děti můžou načepovat.
 
„Dobrý den. Já jdu darovat.“
„Dobrý den, tak mi předložte občanský průkaz a kartičku pojišťovny.“
Recepční byla nádherná. I sestřička za ní. Připadal jsem si jako v pornu: Chlapec jde darovat a nešťastně se to zvrtne ale co čert nechtěl, jsou všechny ženský v baráku prvotřídní materiál. Bylo mi to podezřelý.
„Posaďte se a sestřička si pro Vás přijde.“ Cha cha. V hlavě se mi rozezněla klasická melodie z pornofilmů. 


 
Čekal jsem, čekal a příjemně jsem nervózněl. Při pohledu na mě evidentně nebylo hej ani dámě „nemůžu mít děti1“ a „nemůžu mít děti2“. Pro dámu „chlapi sou kreténi“, škoda slov.
Po pár minutách si pro mě přišla sestřička. Zavedla mě do chodbiček za recepcí a prošli jsme kolem tří dveří s nápisy: Kabinka 1 až 3. Z kabinky číslo jedna se ozývala oblíbená melodie a zvuk asi jako když někdo drhne želvě krunýř. Hodně rychle.
 
Ukázala mi na židli u stolu a posadila se naproti mně. Byla to zas jiná sestřička než jakou jsem viděl. Zas byla moc hezká. Takhle ovšem nebyla sexy. Byla roztomilá. Drobná a blond. Velký očka a byla nervózní. To mě dostalo. Ona byla nervózní. Já si jdu vyhonit svou radost na holi k někomu do ordinace a ona je nervózní ze mě. 
Vzpomněl jsem si na to, jak se holkám, který si čuraj na stehna když viděj obrovskýho pavouka říká: „Neboj. On z tebe má mnohem větší strach, než ty z něho.“ V případě týhle metafory to měl pavouk dost v píči a holka pomalu vytáčela 158.
 
Prošla se mnou dotazník ohledně nemocí v rodině, o tom jak jsem sexuálně aktivní a o tom jak dlouho jsem sexuálně abstinoval. „Den.“ odpověděl jsem, ale ve skutečnosti to bylo tak 12 hodin.
 
Po dotazníku mě dovedla do kabinky číslo dvě. Hned vedle tý udejchaný želvy. To mi radost neudělalo. Kabinka byla takový malý pokojíček. Na zdi byla plasmová televize s DVD přehrávačem. Před ní stoleček s časopisy a nakonec kožené křesílko. U zdi bylo ještě malý umyvadlo a nějaký dřevěné okýnko. Takže až si budete někdy představovat, jak vypadá místnost, která existuje jen za záměrem autoerotiky, tak si vzpomeňte na mě. 
 
Kdo na mě bude v těch představách myslet i dál, dostane předvolání. ( A nebo moje číslo. To záleží na pohlaví laskavého čtenáře.)
 
Ukázala na časopisy. „Tady máte časopisy.“
Ukázala na televizi: „Televize.“
Pak se ještě o krapet orosila a požádala mě, abych si umyl ruce před i po úkonu. Podala mi kalíšek o objemu asi tak 40 mililitrů. Nechtěl jsem vědět, jestli to někdo dokáže na jeden zátah naplnit. 40 mililitrů je totiž zatraceně velkej kelímek.
 
„Až budete hotov, tak ten kelímek dejte támhle do toho okénka a zazvoňte. Pak můžete jít.“
Poděkoval jsem, ona odešla a já měl čas si to hezky prohlédnout o samotě.
 
Kelímek jsem hodil do křesla. Na křesle rozprostřený papírový ručník. To abych nepokládal svou nahou prdel přímo na křeslo. To bylo dobře. Tyhle detaily mi pomáhaly zahnat myšlenky na určitou sounáležitost s každým chronickým bastardem, co si tu kdy proháněl zajíce po poli. Vzal jsem si do rukou časopisy a prohlížel titulní stránky. „Nažhavené školačky“ „Jeptišky mají pré“ „Lolitas all stars“ „Just 18“ „Nažhavené školačky 3“ Druhej díl si asi někdo odnesl domů. Pobavilo mě to. Starým pánům se podle všeho líbí extra mladý maso. Časopisy jsou mi ale málo. Položil jsem je zpátky na stůl a vzal do rukou DVD. Samý píčoviny. Dal bych si lolitky na videu, ale byly to samý starý rakety. Nic, nic, nic. Na konci byla ovšem pecka. Byl tam koncert Alice Coopera. Příloha mladý fronty. Nechtěl bych potkat pána, co jde darovat a kouká při tom na koncert Alice Coopera.
 
Zapnul jsem televizi a doufal, že v DVD přehrávači je nějakej poslední dobrej kus. Bylo tam skvělý porno „Ztracený pornosvět“ (Lust World) Zběžně jsem prolítl scény v menu a věděl jsem, že je to sázka na jistotu. Půjde to. Zhasnul jsem si, odsunul kelímek, rozepl gatě a sedl si prdelí na papírový ručník.
 
Jako nejlepší jsem vyhodnotil scénu, kdy v noci banda lidožroutů brutálně rozmrdá partu mladejch, ztroskotanejch američanek. Je tam kruh lidožroutů co řve jak jeden nadrženej muž, honěj si péra a koukaj, jak se tam všichni střídaj. Ve finále se dá do práce šaman, kterej dělal vážně čest svýmu řemeslu. UNGA – BUNGA! UNGA BUNGA! UNGA BUNGA!
 
Hotovo. Pyšně jsem se kolem sebe rozhlédl a vychutnal jsem si tu podivnou chvíli. Pak jsem si natáhl gatě, rozsvítil, umyl ruce, vypnul televizi a řekl jsem si, že si doma zapálim a pustim nějakou pecku od Alice Cooper.  

14 názorů

Janina6
07. 02. 2012
Dát tip
Díky za radu :-) ale ani moje první odpověď tobě nebyla takové "něco", aby ses musel ptát, co jsi provedl. Zřejmě jsme si oba domysleli nějaký podtext, který ten druhý neměl na mysli. To je holt nevýhoda virtuální komunikace, že člověk nevidí, jak se ten druhý tváří.

VH64
06. 02. 2012
Dát tip
Osten tam nebyl a dopustím se jedné rady - někdy není marné dělat jakoby nic. Pro případ, že třeba opravdu nic.

Janina6
06. 02. 2012
Dát tip
Jen jsem reagovala na tvoje slova o tom, že pravopis může autorovi spravit kdokoli, "kdo to sám napsat neumí". Myslím, že drobný osten v tom vyjádření je, ale moje poznámka byla hlavně k věci, často tady lidem říkám, že jsou tu korektoři, dělám jim tak trochu reklamu, protože mám češtinu ráda. Poslední věta byla míněna bez nějakého citového podtextu - prostě mi přijde, že opravdu nesejde na tom, jestli ten, kdo se vyjadřuje k textu povídky nebo v něm něco opravuje, dokáže sám poovídky psát. (Kdysi tady na to téma probíhala bouřlivá diskuse, možná mi ji to podvědomě připomnělo. Nehledej v tom, prosím, z mé strany nějaký útok.)

VH64
06. 02. 2012
Dát tip
Janina6 Aha, uz mi to doslo. Nebylo treba se znepokojovat, chtel jsem jen autorovi rict, ze nemusi sam, pokud neumi, ze kdyz uz napise a pri psani zvoli tema, pribeh, stylizaci atd., chybky mu muze opravit kdokoli jiny. Na nem je hlavne psani same. Jeste nejake negativni pocity z meho komentare?

VH64
06. 02. 2012
Dát tip
Ahoj! Rozumim informaci o existenci klubu korektoru. Sdeleni posledni vety mi ale bohuzel unika - neco jsem provedl?

Janina6
06. 02. 2012
Dát tip
VH64, na Písmáku pracuje dokonce Klub korektorů, ochotný pomáhat každému, kdo má zájem v tomhle směru na textu "zapracovat". Jestli to sám korektor umí takhle, nebo líp, nebo hůř napsat, je celkem jedno, ne?

VH64
05. 02. 2012
Dát tip
Vidíš, a mě by vzali. Ale přišel jsem o pár let pozdě a taky z jiného důvodu. Jinak, v jistém smyslu má Janina pravdu, ono by to bylo vtipné a zajímavé čtení i při konformnějším stylu a asi by si to tak našlo víc příznivců. Tak možná něco za něco, zvážit, na čem Ti víc záleží, jestli na příběhu a pointě nebo na stylizaci. Chybky a Vám versus vám může vyčistit kdokoli, kdo to sám napsat neumí, ale v tomhle je honěný.

Janina6
05. 02. 2012
Dát tip
Abych řekla pravdu, připomíná mi to atmosférou takové ty hovory puberťáků v tramvaji, na způsob "pičo voe,vona ze mě byla nervózní," následuje hromový řehot, a vlastně nejde ani tak o to, že by to bylo vtipné, ale že prostě hoši se chtějí zasmát a je jim fajn. Obhroublé vtipy mi samy o sobě nevadí, i ty mohou mít svůj půvab (daný většinou situací), ale tady jsem pro sebe moc vtipného nenašla. Snad jen závěr s Alicí Cooper vypadal nadějně, ale i ten jsi "přebil" líčením toho porna. O chybách v textu se rozepisovat nebudu, předpokládám, že by tě to nezajímalo. Snad jen to nejokatější - velké písmeno u Vás, Vám apod. se používá v dopisech, ne v zápisu přímé řeči.

Honzyk
05. 02. 2012
Dát tip
...dneska vecer na "dvojce" dou "Male zivotni etudy" s este mladym Jackem Nicholsonem(myslim 1970 rok)...k tem se text (docela) hodi....ja byl taky ´darovat´, ale v Pze na Karlaku teda, a tam mnohem prozaictejsi:D...hnusnej hajzl, vedle nekdo zrovna prdel:D mi to trvalo silene dlouho:D...ale tocili jsme tam dokac vo neplodnosti atp., tak jsem musel..:D

sveřep
04. 02. 2012
Dát tip
:)

Díky oběma :-) Nevzali mě. O fous mi to utelko, ale uteklo. Berou prý cca jen 10% mužské populace.

VH64
04. 02. 2012
Dát tip
Všiml jsem si chybky, jak ty neplodné dámy šli/y na kliniku. Chuděry ty tři, co viděly potenciální zdroj... A jak jsi dopadl? Kolik - objem a počet, jak se mrskaly potvůrky, procenta...? Chtěli tě ještě příště?

Marlita
04. 02. 2012
Dát tip
Při čtení povídky jsem se pobavila. Líbí se mi vtipné prupovídky a především zvuková kulisa v podobě porno hudby ze 70.let :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru