Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1. Literárny draft

05. 02. 2012
3
0
1584

 

1. Literárny draft 2012

Miesto: Čajovňa BIela Ľalia, Nevädzova 882/4, Bratislava
Dátum: 15.02.2012
Čas: 19,00


Matúš Benkovič (1985). Na literárnych serveroch pismak.cz a literra.cz má prezývku vk. Ako Jozef Hrickovič získal prémiu Básne 2009. Žije v Bratislave, pracuje ako prekladateľ z angličtiny.

Nikola Sydney Lipovičová - začínajúca autorka poézie a prózy. Dosiaľ publikovala pod nickom Sydney v elektronickom časopise Časopise iLeGaLiT a na literárnych serveroch.

Katarína Kobzová - študuje na FTF VŠMU, odbor dramaturgia a scenáristika. Na internete publikuje od roku 2007 (tuším) , v súčasnosti pod prezývkou Vieš čo? Nie..

Daniel Vadas - študent gymnázia. Doposiaľ publikoval pod rôznymi nickmi na českých a slovenských literárnych serveroch.

Ondrej Rác - Na internete uverejňuje svoju tvorbu na serveroch citanie.madness.sk a totem.cz. Autorsky spolupracuje s bratislavským Divadlom pod kostolom, ktorého je spoluzakladateľom. Okrem literatúry sa venuje grafike a maľbe.

Dominik Želinský - básnik a od roku 2011 aj redakor českého časopisu Psí víno, v ktorom predtým niekoľkokrát publikoval. Jeho verše boli preložené do poľštiny /preložila Zofia Baldyga/ a uverejnené v časopisoch Odra a Arterie. Na Slovensku dosiaľ nikdy nepublikoval. V roku 2010 debutoval zbierkou Čokoľvek iné (Edice Stůl)



Literárny draft je projekt, ktorý sa obracia predovšetkým na autorov publikujúcich na internete. Autorov, ktorí sú známi takmer výhradne prostredníctvom svojich nickov, či blogových stránok. Autorov, ktorí nemajú žiadnu alebo majú minimálnu publikačnú činnosť v tlačených periodikách - teda autorov, ktorí sú zatiaľ neobjavení, ale radi by objavenými boli. (Autorov nepíšucích na internet, samozrejme, nevylučujeme.)

Prečo?

Vzhľadom na to, že internet je najprirodzenejšia forma mladých ľudí ako publikovať svoje literárne diela, a že aj v tomto prostredí môžeme naraziť na veľmi zaujímavých autorov s dostatočne veľkým talentom a potenciálom na to, aby si zaslúžili byť prezentovaní na verejnosti a Literis by týmto autorom rád pomohol vyniknúť, ukázať ich potenciál, posunúť ich k pravidelnému vystupovaniu na literárnych akciách či publikovniu v tlačených periodikách.


Kontakt

Neváhajte nás osloviť na mailovej adrese draft.literis@gmail.com, pripojte ukážku Vašej tvorby, a ak sa nám bude zdať zaujímavá, radi Vás oslovíme.

www.literis.sk

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru